Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Valet service verbruik mysterie

This site may earn commission on affiliate links.
Daarom gebruik ik Teslalog.com. Die draait op een server ergens waar ik er geen last van heb.

Hier een stukje van mijn route vannochtend naar het werk. Je kunt hem op een paar seconden nauwkeurig naspelen. Hier zie je dat ik om 08:09 bij Oudekerk a/d Amstel keurig 104 km/h reed. Er is veel meer info, maar voor jouw verhaal is dit het enige wat echt telt: hoe hard werd hoe laat waar gereden.

Achteraf is dit helaas niet meer vast te stellen...

Of je moet een dashcam aan boord hebben, heb je snelheid, G-krachten, geluid en beeld.
 
Teslalog... staat al 2 maanden op mijn to do-lijstje om me in te schrijven. Maar om mijn data in de handen te geven van een vreemde...
Het is anderzijds wel superhandig, want heb zelf geen zin om een server te gaan beheren.
Of zie ik dat te gecompliceerd?
 
Teslalog... staat al 2 maanden op mijn to do-lijstje om me in te schrijven. Maar om mijn data in de handen te geven van een vreemde...
Het is anderzijds wel superhandig, want heb zelf geen zin om een server te gaan beheren.
Of zie ik dat te gecompliceerd?

Ik vind het te overzien. Je geeft het token, en daar krijg je zeer interessante data voor terug. Zodra je je password aanpast om MyTesla, is meteen je token niet meer geldig. Dus, als Teslalog ophoud te bestaan, of het gaat een kant op die je niet aanstaat kun je ingrijpen zonder dat je nog op die app hoeft in te loggen..

De data is mega interessant.
 
Teslalog... staat al 2 maanden op mijn to do-lijstje om me in te schrijven. Maar om mijn data in de handen te geven van een vreemde...
Het is anderzijds wel superhandig, want heb zelf geen zin om een server te gaan beheren.
Of zie ik dat te gecompliceerd?

Alleen de officiele Tesla app is nagenoeg geheel secure, als je misschien net als ik en vele anderen onder ons, ook de Remote S app gebruik dan komt op die manier je data ook al in handen van een vreemde.

Het is net zoals Rene al heeft gezegd, zeker de moeite waard om Teslalog.com te gebruiken en zie je het niet meer zitten dan verander je gewoon het password van je Tesla account.