Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
En dan hier de prijsopgave voor de tpms uit China ... 40 eurotjes per stuk ... dat valt tegen ... In de UK doen ze 50 euro/stuk ... weet je in ieder geval wanneer je afgezet wordt en wanneer niet ;-)

--------
Thank you for your reply.

The price for 3901B within 100 pieces volume is USD50/pc FOB Shanghai.

Please let us know how many you would like to order. Then we will come back with an estimated shipping cost via courier such as UPS or FedEx.
 
Ik ben het met Luuk eens. Het loont nauwelijks om rechtstreeks on China te bestellen, komen ook verzendkosten bij en mogelijk invoerrecht. Vanuit UK en NL heb je garantie. Kosten zijn zakelijk ook nog eens aftrekbaar, dus de verschillen zijn dan netto niet groot
 
Ik ben het met Luuk eens. Het loont nauwelijks om rechtstreeks on China te bestellen, komen ook verzendkosten bij en mogelijk invoerrecht. Vanuit UK en NL heb je garantie. Kosten zijn zakelijk ook nog eens aftrekbaar, dus de verschillen zijn dan netto niet groot

Heb ook nooit begrepen waarom mensen omrijden omdat 50km verderop de benzine een cent goedkoper is. :biggrin:
 
Ik ben ook wel geïnteresseerd in die Brock B32... ben eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel het kost met 20".

Vossen CV4 blijft ook erg mooi, alleen ben ik bang dat die niet zo blij worden van al het wintergeweld (zout etc).

Heeft iemand een uitleg hoe het nou eigenlijk precies werkt qua velgmaten en bandenmaten? Hoe weet ik welke banden goed passen bij een bepaalde velgmaat (breedte en diameter), en of het geheel onder m'n S past?
 
ok, we wachten af.

De importeur van Brock heeft aangeboden dat we kunnen passen - ze zitten in Venlo. Dat is voor mij de komende week niet haalbaar maar als iemand anders met belangstelling voor de Brock wielen in 19" of 20" daar langs kan - liefst met een P+, dan breng ik jullie graag in contact met elkaar.
 
ok, we wachten af.

De importeur van Brock heeft aangeboden dat we kunnen passen - ze zitten in Venlo. Dat is voor mij de komende week niet haalbaar maar als iemand anders met belangstelling voor de Brock wielen in 19" of 20" daar langs kan - liefst met een P+, dan breng ik jullie graag in contact met elkaar.

Jammer, was vorige week nog in Venlo op weg naar Keulen, weet in ieder geval een goede 3*16A laadpaal te vinden tegenover het Politiebureau aldaar. Ik zou wel in de gelegenheid zijn de week daarna, volgende week wordt erg lastig te combineren met bestaande afspraken en planning. Ik rijd een P85+ en ben naarstig op zoek naar een passende en vooral goed ogende velg met winterbanden combinatie waarbij de Brock (B32) in ieder geval vanaf het plaatje mij wel redelijk aanstaan qua design. Vossen velg is tevens een zeer geslaagde velg maar weet niet precies of die in de goed combinatie van hoogte en breedte voor winterbanden verkrijgbaar is (LuckyLuke misschien, die heeft Vossen velgen besteld herinner ik mij?). Als er echt niemand anders en vooral dichterbij Venlo in de gelegenheid is af te reizen neem ik die taak op mij vanuit Den Haag een keertje naar de Importeur te gaan me de Tesla.
Laat even weten beste Forumleden of iemand eerder en dichterbij in de gelegenheid is anders rijd ik een keertje op en neer naar Venlo (op Trip Mode geladen !) en ga gezellig via Tilburg weer huiswaarts (Floriaan !?).
 
Mijn mooie velgen uit China gaan het helaas niet worden. Na eerst bevestigd gekregen te hebben dat ze de velg in verschillende kleuren op voorraad hadden (USD$125 basis prijs; een set voor rond de USD 900 totaal thuis bezorgd via luchtpost), werd het gruwelijk stil toen ik om een pro forma invoice vroeg.
Kreeg later een mailtje met aanbod van andere velgen.
Heb er toen maar een collega in het Chinees achteraan laten bellen. Voorraad? Dus niet...
En nee, ik wilde echt niets anders hebben.

Heb nu net voor USD1000 een set tweedehands standaard 19'' Tesla wielen gescoord op ebay. Gaan we die eerst maar eens gebruiken voor de winterbanden. Zien we in de lente wel verder voor de zomer (ipv de huidige 21''). Ben dus nog steeds in voor een goede group buy.
Die gaan dus mee als bagage terug uit de VS over twee weken. Ben dus bang dat ik geen ruimte meer heb voor AW matten... (zouden trouwens zolangzaamaan nu ook hier beschikbaar moeten zijn).
 
Jammer, was vorige week nog in Venlo op weg naar Keulen, weet in ieder geval een goede 3*16A laadpaal te vinden tegenover het Politiebureau aldaar. Ik zou wel in de gelegenheid zijn de week daarna, volgende week wordt erg lastig te combineren met bestaande afspraken en planning. Ik rijd een P85+ en ben naarstig op zoek naar een passende en vooral goed ogende velg met winterbanden combinatie waarbij de Brock (B32) in ieder geval vanaf het plaatje mij wel redelijk aanstaan qua design. Vossen velg is tevens een zeer geslaagde velg maar weet niet precies of die in de goed combinatie van hoogte en breedte voor winterbanden verkrijgbaar is (LuckyLuke misschien, die heeft Vossen velgen besteld herinner ik mij?). Als er echt niemand anders en vooral dichterbij Venlo in de gelegenheid is af te reizen neem ik die taak op mij vanuit Den Haag een keertje naar de Importeur te gaan me de Tesla.
Laat even weten beste Forumleden of iemand eerder en dichterbij in de gelegenheid is anders rijd ik een keertje op en neer naar Venlo (op Trip Mode geladen !) en ga gezellig via Tilburg weer huiswaarts (Floriaan !?).
Dichterbij is voor mij niet het probleem. Ik woon in Venlo. Mijn auto wordt pas (naar verwachting) begin december geleverd. Hebben jullie zoveel geduld? Ik heb trouwens geen p85 besteld, maar een s met 19".
 
Jammer, was vorige week nog in Venlo op weg naar Keulen, weet in ieder geval een goede 3*16A laadpaal te vinden tegenover het Politiebureau aldaar. Ik zou wel in de gelegenheid zijn de week daarna, volgende week wordt erg lastig te combineren met bestaande afspraken en planning. Ik rijd een P85+ en ben naarstig op zoek naar een passende en vooral goed ogende velg met winterbanden combinatie waarbij de Brock (B32) in ieder geval vanaf het plaatje mij wel redelijk aanstaan qua design. Vossen velg is tevens een zeer geslaagde velg maar weet niet precies of die in de goed combinatie van hoogte en breedte voor winterbanden verkrijgbaar is (LuckyLuke misschien, die heeft Vossen velgen besteld herinner ik mij?). Als er echt niemand anders en vooral dichterbij Venlo in de gelegenheid is af te reizen neem ik die taak op mij vanuit Den Haag een keertje naar de Importeur te gaan me de Tesla.
Laat even weten beste Forumleden of iemand eerder en dichterbij in de gelegenheid is anders rijd ik een keertje op en neer naar Venlo (op Trip Mode geladen !) en ga gezellig via Tilburg weer huiswaarts (Floriaan !?).

Laten we hier volgende week even contact over houden. Ik zou na terugkeer van de herfstvakantie nog telefonisch contact met hun hebben - iemand anders van het forum heeft dat via via ook - en we kunnen ook nog proberen een van hun dealers in de Randstad te gebruiken om daar te passen. Als ze een paar setjes velgen naar zo'n dealer sturen kan dat potentieel tot een groter aantal verkopen leiden dus wellicht willen ze die inspanning doen.