Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
totaal dus 2600 eu, hetzelfde als tesla zelf aanbood en dan mooier. Ik ga ervoor denk ik!
Misschien moet ik iets specifieker zijn:

Velgen 749 UK pond = +/- € 915,-
http://www.bmautosport.co.uk/showro...s-spoke-alloys-hyper-silver-wider-rear-p-4042

Banden uit Duitsland € 1290,- via www.idealo.de
Montage kosten, balanceren, centreerringen, in NL?

óf banden via Profile Tyrecenter inclusief monteren, balanceren etc. € 1845,-

Ik ga de banden dus bij onze zuiderburen halen en hoop (ruim) minder dan € 600,- kwijt te zijn voor montage/balanceren etc.
 
6uretube.jpg
gu4u5e4u.jpg


Leuk detail dat ook deze velg voor m'n winterbanden in het dash ten de app te zien zijn
jyqyruba.jpg
 
Last edited:
Voor de Athlon operational lease rijders hier: vorige week heeft Athlon een beslissing over winterbanden voor de MS genomen. Hoewel ik al eerder met ze had afgestemd en daarop een afspraak met KwikFit had gemaakt, zijn ze uiteindelijk alleen met Euromaster in zee gegaan. Daar hebben ze speciale instructies ontvangen mbt Tesla, dus ik neem aan ook mbt sensoren etc. Verder kreeg ik mee dat er voor auto's met 21" velgen losse 19" velgen met winterbanden komen. Voor auto's op 19" banden worden de winterbanden op de bestaande velgen gelegd.

Ik heb vandaag online een afspraak bij het dichtsbijzijnde Euromaster filiaal gemaakt. Heel veel filialen hebben ze trouwens niet - ik kon kiezen tussen Den Haag en Zoetermeer, beide op 10km afstand. De eerste mogelijkheid die ze hadden was drie weken later dan de afspraak die ik bij KwikFit had. Ik zou snel inplannen dus - niet afwachten tot Athlon dit gaat communiceren.

Hier kwam ik vandaag ook achter. Athlon doet Tesla winterbanden alleen bij Euromaster. Online afspraak is gemaakt alvast.