Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Die was ik inderdaad tegen gekomen Wim, maar is toch meer een geautomatiseerd plaatje en geen echte foto (bij daglicht bijvoorbeeld)

Maandag a.s. krijg ik de zilveren Brock B32's eronder. Deze schijnen er nu ook voor de Model S met TUV keuring te zijn. Daarna zal ik foto's posten.
Dus niet de Himalaya Grey (HGVP), daarvan was nog onbekend hoe of wat/wanneer die geleverd kunnen gaan worden (zo is me tenminste verteld).
 
Ik meen 2600 euro, maar dan heb je wel de aero's....


Thanks. De aero's zijn zo lelijk dat ze ook wel weer cool zijn :)

Ik moet voor zondag nog even winterbanden regelen, maar ik ben bang dat ik op Tesla aangewezen ben en daar komt het op zo'n 1700 voor alleen banden incl montage. Als iemand een betere optie weet (liefst zuidwest NL) dan houdt ik mij aanbevolen!
 
Thanks. De aero's zijn zo lelijk dat ze ook wel weer cool zijn :)

Ik moet voor zondag nog even winterbanden regelen, maar ik ben bang dat ik op Tesla aangewezen ben en daar komt het op zo'n 1700 voor alleen banden incl montage. Als iemand een betere optie weet (liefst zuidwest NL) dan houdt ik mij aanbevolen!

de "gewone" 19"zijn 4000 geworden, ipv 2.600, en zijn momenteel niet leverbaar. sterkte met de uitdaging. als je al banden vindt, moet je nog iemand vinden die ze er nog op tijd op zet. heb zelf de 21" pirelli's op internet besteld, worden dinsdag in eindhoven door profile erop gezet... iemand nog tips voor ze? wordt de eerste voor ze :)
 
de "gewone" 19"zijn 4000 geworden, ipv 2.600, en zijn momenteel niet leverbaar. sterkte met de uitdaging. als je al banden vindt, moet je nog iemand vinden die ze er nog op tijd op zet. heb zelf de 21" pirelli's op internet besteld, worden dinsdag in eindhoven door profile erop gezet... iemand nog tips voor ze? wordt de eerste voor ze :)

Helmondse Banden Centrale (ook profile) heeft ervaring met Tesla wielen. Bas de directeur heeft korte lijntjes met Tesla in Tilburg. Dus mocht je twijfelen dan is dat een goed adres.
 
Thanks. De aero's zijn zo lelijk dat ze ook wel weer cool zijn :)

Ik moet voor zondag nog even winterbanden regelen, maar ik ben bang dat ik op Tesla aangewezen ben en daar komt het op zo'n 1700 voor alleen banden incl montage. Als iemand een betere optie weet (liefst zuidwest NL) dan houdt ik mij aanbevolen!

Probeer velgenwereld in Barendrecht eens. Gijs weet veel van de Tesla. Ze hebben mij met de ex-audi's al zovaak op het laatste moment geholpen. Ben zelf nog op zoek naar een goed adres voor de zwarte B32 brock met 20 inch en caps en TPMS sensoren. Iemand een goed adresje?
 
Probeer velgenwereld in Barendrecht eens. Gijs weet veel van de Tesla. Ze hebben mij met de ex-audi's al zovaak op het laatste moment geholpen. Ben zelf nog op zoek naar een goed adres voor de zwarte B32 brock met 20 inch en caps en TPMS sensoren. Iemand een goed adresje?

Ik heb inmiddels banden besteld bij Hogendoorn in Vinkeveen, naar aanleiding van Hans zijn post: Velgen en banden - Page 60

Kan ze waarschijnlijk vandaag al laten monteren, en dan ook nog aanzienlijk goedkoper als bij Tesla.
 
Welkom op dit forum! Een van de medeforummers LuckyLuke heeft vossen cv4 20 inch onder zijn auto als zomerset. Volgens mij staat een foto ervan een stukje terug in deze thread. Het staat in ieder geval erg goed.

edit: hier de foto's https://www.facebook.com/PrestigeAutoCouture/posts/677533012279413

Dank voor de hulp. Ze zijn inderdaad erg mooi. Nu maar eens kijken wat een complete set met winterbanden gaat kosten en wat de levertijd is.
 
Ik houd de 19" voor wintergebruik.

Voor zomer ben ik, zoals het nu ervoor staat, van plan 20" te pakken. Waarom 20 en geen 21 ? I ben bang voor de extra gevoeligheid van de 21". Mijn 'guts' zegt me dat de 20" een stuk robuuster en steviger zijn dan de 21".

Hoe is jou ervaring ermee tot nu toe Loek ?
Van begin af aan vind ik de vossen set erg mooi..
 
Had precies dezelfde beweegredenen om voor 20" zomer en 19" winter te gaan.
De bredere achterbanden (285) op de Vossen set ziet er wel heel gaaf uit, die extra breedte kan deze auto zeker hebben. Heb ze er helaas tot nu toe maar twee weken/ongeveer 1000km er op gehad, rijd sindsdien weer op de 19" set (met winterbanden).
Vind deze winterset wat zwabberiger rijden, maar dat schijnt door de winterbanden te komen, de 20" zomer set voelde veel strakker aan.
Kan niet wachten tot het voorjaar! :)
 
Probeer velgenwereld in Barendrecht eens. Gijs weet veel van de Tesla. Ze hebben mij met de ex-audi's al zovaak op het laatste moment geholpen. Ben zelf nog op zoek naar een goed adres voor de zwarte B32 brock met 20 inch en caps en TPMS sensoren. Iemand een goed adresje?

Vandaag geplaatst.
Goed geholpen, met tpms door Bella macchina te Deventer. Ik vind ze heel vet!
ImageUploadedByTapatalk1387466223.941531.jpg
ImageUploadedByTapatalk1387466234.472394.jpg
ImageUploadedByTapatalk1387466243.239264.jpg
 
Ik heb inmiddels banden besteld bij Hogendoorn in Vinkeveen, naar aanleiding van Hans zijn post: Velgen en banden - Page 60

Kan ze waarschijnlijk vandaag al laten monteren, en dan ook nog aanzienlijk goedkoper als bij Tesla.

De winterbanden zitten erop! Vanochtend gebeld, ze hadden er geen meer liggen maar morgen zou er voorraad komen. Kon ervoor kiezen om ze vandaag nog te laten bezorgen en monteren, voor de zekerheid maar gedaan. Top service bij Hogendoorn in Vinkeveen.

Zaterdag naar Oostenrijk knallen!