Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Wanneer krijgen we foto's te zien??:)
Vanochtend gemonteerd.
IMG_0692.JPG
IMG_0690.JPG
IMG_0689.JPG

Specs:
FA: 8,5Jx20 ET32 met Pirelli PZero 245/40-20 99Y
RA: 10Jx20 ET35 met Pirelli PZero 285/35-20 100Y
Kosten:
minder dan € 3.000,00 incl. BTW, montage, TPMS sensors, centreerringen en bouten
 
Vanochtend gemonteerd.

Specs:
FA: 8,5Jx20 ET32 met Pirelli PZero 245/40-20 99Y
RA: 10Jx20 ET35 met Pirelli PZero 285/35-20 100Y
Kosten:
minder dan € 3.000,00 incl. BTW, montage, TPMS sensors, centreerringen en bouten

Hallo Paul,
Lijkt als twee druppels water op de Ispiri's van SofaSogo en mij, maar dan voorzien van een fraaie zwarte laklaag op de juiste plaatsen.
Zal je niet verwonderen dat ik dit goed vind staan!
 
Ja, Maarten. Weet even dat ik inderdaad jouw velgen erg fraai vond op jouw auto, terwijl ze me in de verschillende catalogi niet zo aanspraken. Zo ben ik
wel in de richting van dit model gekomen.
Verder is het niet alleen het strategisch stukken hooglanszwart lakken (kleur van de auto), maar ook de hoogglans gepolijst metaal dat het verschil maakt.
Even wennen dat het wat doorschiet naar de bling bling kant, maar ja dat was met die gouden voortand van me en met mijn vriendin haar 20 cm doorsnee platina oorringen ook. :tongue:
 
Iemand al rolweerstand B banden gesignaleerd? Tot nu toe de beste kunnen vinden rolweerstand C, grip A, geluid 71db (velgbescherming)(245/45/19).

Dunlop Sport Maxx RT

Profil_SportMaxxRT_neu.jpg 245/45 R19 102Y XL met velgrandbescherming (MFS) MO
Op voorraad
Bandenlabel/efficiëntieklassen:
Label_Roll.gif
C
Label_Nass.gif
A
Label_Sound_1.gif
68 dB




Dit is wat ik kan vinden. Als ik 19" zomerbanden zou kopen, zou ik deze kopen. Helaas heb ik inderdaad geen lageren rolweerstand kunnen vinden. Deze hebben wel 3dB minder, wat betekend dat ze de helft zoveel lawaai maken...
/Edit : Tekening staat er niet zo mooi op.. Rolweerstand C, grip A. (De link werkt wel gelukkig)
 
Paulus: Erg mooi die set! Ben benieuwd hoe je verbruik nu is, al enig idee?
Thx, ben er zelf ook blij mee. het verbruik zuigt echter apekloten. life time average op winterbanden is 233 Wh//km vandaag naar Groningen en terug in de regen was 268.
Moet nog naar de bandendruk kijken. Mogelijk moet die omhoog.

Opmerkelijk feit: de winterbanden hebben na 6.500 km nog 7,6 mm profiel. ben ik ergens in het recente verleden ongemerkt toch grootvader geworden?
 
Thx, ben er zelf ook blij mee. het verbruik zuigt echter apekloten. life time average op winterbanden is 233 Wh//km vandaag naar Groningen en terug in de regen was 268.
Moet nog naar de bandendruk kijken. Mogelijk moet die omhoog.

Opmerkelijk feit: de winterbanden hebben na 6.500 km nog 7,6 mm profiel. ben ik ergens in het recente verleden ongemerkt toch grootvader geworden?
Ach troost je. Winterbanden, zomerbanden ik blijf op de 274Wh/km zitten. Niet dat t een probleem is voor me alleen verbaast t me dat er zo vele zijn die van die mooie cijfers halen.
 
Mijn Nankang Eco 2 zitten er onder! Was even wat werk die banden wisselen, maar ze zitten er op. Indruk van de eerste 20km: Een stuk stiller dan de Goodyears en iets stugger.

Overigens waren die Goodyears nog erg goed na bijna 23.000km.
 
Thx, ben er zelf ook blij mee. het verbruik zuigt echter apekloten. life time average op winterbanden is 233 Wh//km vandaag naar Groningen en terug in de regen was 268.
Moet nog naar de bandendruk kijken. Mogelijk moet die omhoog.

Opmerkelijk feit: de winterbanden hebben na 6.500 km nog 7,6 mm profiel. ben ik ergens in het recente verleden ongemerkt toch grootvader geworden?
vanochtend naar eindhoven was het 226 Wh/km. snap er even niks meer van. wel mooi constant 103 km/h op de cruise control gereden.