Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Nieuwe zomervelgen! Ben er zelf erg blij mee wat vinden jullie?
ImageUploadedByTapatalk1403628261.980311.jpg

ImageUploadedByTapatalk1403628286.841921.jpg
 
Iemand al een idee van de gemiddelde levensduur van de Michelin 21 inch banden?

Ik zat op ongeveer 17.000 km toen ik de meegeleverde Continentals heb laten vervangen door de Michelin Pilot Sports 2, alleen voor m'n gevoel slijten deze nog sneller dan de Continentals. Ik ben dan ook van plan om te switchen naar 19", aangezien het zo wel een duur grapje wordt met 4000km+ per maand.

Heeft iemand enig idee hoe ik aan de T-sportline velgen kan komen in Nederland die hier op het forum rondspoken? (De 19" Turbine versie)
 
Last edited:
Ik zat op ongeveer 17.000 km toen ik de meegeleverde Continentals heb laten vervangen door de Michelin Pilot Sports 2, alleen voor m'n gevoel slijten deze nog sneller dan de Continentals. Ik ben dan ook van plan om te switchen naar 19", aangezien het zo wel een duur grapje wordt met 4000km+ per maand.

Heeft iemand enig idee hoe ik aan de T-sportline velgen kan komen in Nederland die hier op het forum rondspoken? (De 19" Turbine versie)
Omdat ik de T-sportline heb klaar liggen voor de winter heb ik deze nog liggen mocht je interesse hebben. Met of zonder winterbanden.

Tesla HWS3.JPG
 
vraag lid: Energykart


Ik zat op ongeveer 17.000 km toen ik de meegeleverde Continentals heb laten vervangen door de Michelin Pilot Sports 2, alleen voor m'n gevoel slijten deze nog sneller dan de Continentals. Ik ben dan ook van plan om te switchen naar 19", aangezien het zo wel een duur grapje wordt met 4000km+ per maand.

Heeft iemand enig idee hoe ik aan de T-sportline velgen kan komen in Nederland die hier op het forum rondspoken? (De 19" Turbine versie)