You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@Tsportline:
Hé Jon, spreken jullie nu ook al Nederlands??? :biggrin:
Mooi! Specs?
20", 8,5J, ET35. Geen centreerring nodig, gewoon 100% passend op de Tesla. Velgen wegen 14,9 kg per stuk.
Banden: Michelin Pilot Supersport 255/40/20 rondom.
Nog wel overwogen om achter voor 9,5J te gaan icm bredere banden achter, maar dan zou de auto alleen maar meer onderstuurd worden. Ze kan het vermogen prima kwijt met 255, dus het zou alleen maar cosmetisch een verbetering geven met een verslechtering van het weggedrag.
Dag X-RAY, kun je een update geven over hoe de dunlops wat weken later bevallen. Zeker kijkende naar lawaai en verbruik?De dunlops bevallen heel erg goed. Ze zijn wat rustiger dan de goodyears in de wegligging. Wat vooral opvalt is de stilte! Echt opmerkelijk. Heb het idee dat het verbruik ook iets lager is, maar kan dat nog niet bewijzen.
Heel netjes ErnsT! Wat kost zoiets als ik vragen mag?
Heel netjes ErnsT! Wat kost zoiets als ik vragen mag?
Zeker een half uur poetsen per velg per week!
Heeft iemand een plaatje of link waar besproken wordt dat die inbus bout in de achteras iets uitsteekt?
Had nog steeds wat trilling op de achteras, zelfs na 3x balanceren etc.
Heb net gaatjes in mijn alu spacers geboord op de plek van die inbus bout en opeens ben ik trillingvrij :S
Waarom heb ik dat niet eerder gedaan?
Inderdaad, told you so.Heeft iemand een plaatje of link waar besproken wordt dat die inbus bout in de achteras iets uitsteekt?
Had nog steeds wat trilling op de achteras, zelfs na 3x balanceren etc.
Heb net gaatjes in mijn alu spacers geboord op de plek van die inbus bout en opeens ben ik trillingvrij :S
Waarom heb ik dat niet eerder gedaan?