Ik heb nog steeds lichte trilling bij 50 en 130 ongeveer, maar niet heel erg. De loaners tijdens reparaties die ik meehad hadden het veel erger en daar zaten gewoon originele Tesla velgen op. Ik houd het maar op de gevoeligheid vd auto, dat zal het zijn.
Ben op zich wel nieuwsgierig naar hoe "erg" het bij jou is, misschien eens vergelijken?
Ik heb een reputatie waar het gaat om het ervaren van hinder door onbalans in wielen/banden. Ik heb op mijn snelle Audi's vrijwel altijd wielen laten richten, banden laten afslijpen en superkritisch het balanceren gevolgd. Ik heb eigenlijk nooit een volmaakt trillingvrije Audi gereden.
Tot mijn grote vreugde is dit probleem bij mijn Tesla volledig afwezig. De auto is volkomen trillingvrij op alle snelheden.
Uitlijnen is een andere discussie. Na het verwisselen van de Continentals door Michelin Pilots trok mijn Model S naar rechts.
Daar ben ik totaal vijf keer, ja echt, voor terug geweest. Toen het naar rechts trekken de vierde keer eindelijk verholpen was stond mijn stuur hinderlijk naar rechts gedraaid. Ze schaamden zich in het SC in A'dam rot. Is uiteindelijk allemaal goed gekomen.