Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Net geweest, 14 dagen!!! Maar heb wat kunnen regelen, vraag en aanbod.... zaken zijn zaken....... Donderdag klaar. Kreeg alleen waarschuwing dat de ventielen kunnen afbreken... Iemand dat al eens gehad?
Jij had toch ook een Espace? Daar was t een bekend probleem. Je kreeg er zels een rubber verloopstukje bij.

- - - Updated - - -

Benieuwd hoe die je bevallen. Dit zijn de meest waarschijnlijke vervangers van mijn huidige Pirelli's.
Misschien wordt het echter wel 255/40-20 aan de voorzijde.
Ben ook heel benieuwd naar die Michelins. Mijn continentals zijn echt helemaal op en allang niet rond meer. Achter wil ik eigenlijk 255 ipv 245 op de 21" standaard velg leggen om iets meer bescherming aan de velg te bieden. Iemand hier een mening over?
 
Jij had toch ook een Espace? Daar was t een bekend probleem. Je kreeg er zels een rubber verloopstukje bij.

Klopt! Dat was om erop te zetten als je je banden aan het oppompen was. Bij mij wad er idd een afgebroken. Maar legde die link niet. Ze gaven aan dat eruit halen geen probleem is maar het terugplaatsen..... Hoop dat ze er niet een slopen want dan moet ik langer wachten op zomerbanden eronder.
 
Ben vandaag bij het SeC Arnhem geweest. Was van plan om voor de zomerbanden 19" turbines te kopen. Ben echter geschrokken van de prijs, € 3400 inclusief banden maar exclusief BTW.
Ga toch maar bij de lokale bandenleverancier langs. Nog suggesties voor een mooie 19 of 20" velg onder een zwarte S?
 
Was al begonnen met lezen!! Lees in het begin veel over trillingsproblemen, centreerringen etc. Heb geen zin in dat soort problemen.
Ben dus vooral benieuwd naar positieve ervaringen met 20" aftermarket velgen.
Als ik een beetje doorlees heb ik morgenvroeg de 2000+ Posts wel gelezen
 
Kun je een foto posten van jouw winterset. Die is dus probleemloos te monteren en rijdt trillingvrij?

Was even zoeken, maar te zien in Velgen en banden - Page 73
Ik vind dat de combinatie erg goed rijd, trillingsvrij en strak. Als je wilt proberen mag je langs komen, maar donderdag gaan de 21" zomersloffen er weer onder.
Zijn gemonteerd door Profile Tyrecenter in Mijdrecht, de gegevens waren uitgebreid door een ander forumlid (nier meer aktief) onderzocht.
 
Zal m'n foto's ook niet opnieuw posten. Vond er een paar bij post #1938, 2260 en 2260. Als je terug bladert vindt je genoeg mooie suggesties. Belangrijk schijnt te zijn een uitsparing in de velg voor een iets uitstekend torx boutje. Centreer ringen hebben naar mijn mening niks met de trillingen te maken. De velg wordt op z'n plek gehouden door de bouten. Mijn huidige originele 21" set met af fabriek banden Continental hebben vanaf het begin veel herrie gemaakt en trillingen gegeven. Er werd gesproken over cuppen en roadforce. Ik vind ze gewoon ruk! Voor straf rijdt ik nu een aantal dagen zonder tractie control en rook ik ze helemaal op:cursing:. Leer je de auto meteen wat beter kennen. Bij uitbreken is hij erg makkelijk op te vangen zal ook met zijn lengte te maken hebben. Heb met een Wiesmann wel wat spannendere momentjes meegemaakt. Vanmiddag nieuwe Michelin's monteren, hoop dat die het beter gaan doen.
 
Ik vind ze gewoon ruk! Voor straf rijdt ik nu een aantal dagen zonder tractie control en rook ik ze helemaal op:cursing:. Leer je de auto meteen wat beter kennen. Bij uitbreken is hij erg makkelijk op te vangen zal ook met zijn lengte te maken hebben. Heb met een Wiesmann wel wat spannendere momentjes meegemaakt. Vanmiddag nieuwe Michelin's monteren, hoop dat die het beter gaan doen.
Oei nu krijgen de Tesla's wel een naam in Zoetermeer zo als er twee van die driftende malloten rond rijden! :tongue:
Maar inderdaad het is de meest makkelijke RWD die ik heb gereden!
 
Zal m'n foto's ook niet opnieuw posten. Vond er een paar bij post #1938, 2260 en 2260. Als je terug bladert vindt je genoeg mooie suggesties. Belangrijk schijnt te zijn een uitsparing in de velg voor een iets uitstekend torx boutje. Centreer ringen hebben naar mijn mening niks met de trillingen te maken. De velg wordt op z'n plek gehouden door de bouten. Mijn huidige originele 21" set met af fabriek banden Continental hebben vanaf het begin veel herrie gemaakt en trillingen gegeven. Er werd gesproken over cuppen en roadforce. Ik vind ze gewoon ruk! Voor straf rijdt ik nu een aantal dagen zonder tractie control en rook ik ze helemaal op:cursing:. Leer je de auto meteen wat beter kennen. Bij uitbreken is hij erg makkelijk op te vangen zal ook met zijn lengte te maken hebben. Heb met een Wiesmann wel wat spannendere momentjes meegemaakt. Vanmiddag nieuwe Michelin's monteren, hoop dat die het beter gaan doen.


Haha, zelfde hier, morgen gaan de 21" zomer contis er nog even onder om op te roken, koop ze nooit meer!
verbruik loopt trouwens ook op als je profiel bijna op is...
 
Als ik me niet vergis is Loek ook zo verstandig geweest om een 20" zomerset aan te schaffen. Dan gaat 245 of 255/40 aan de voorzijde i.c.m. 285/35 achter in Michelin Pilot Super Sport lukken. Verkrijgbaarheid is wel eens lastig, lees ik elders.