Dan maar een on topic reply. Vandaag gesproken met een uiterst vriendelijk meneer van CB. Die de tijd nam om in detail toe te lichten wat de rol van CBDS en CB in het geheel is, wat goed is gegaan en wat zeker niet goed is gegaan. Welke (beperkte) info ze hadden, en welke rol Tesla heeft in het laten oplopen van kosten voor reparaties, etc. etc. Prettig gesprek wat goed is geweest voor de gemoedsrust. Gewoon toegeven dat sommige zaken niet handig zijn gegaan, en binnen een uur een nieuw voorstel wordt gegegeven wat uitgebracht wordt op basis van vertrouwen in schadevrije historie op basis van mijn mondelinge uitspraak. op basis van 15 jaar niets, en dit jaar 1 schade van 2200 eur kom ik nu bij CB op 1.414 euro per jaar. Wat op zich in lijn is met Delta Loyd, dus de moeite van de overstap niet waard is. Echter, bij DL val je volgend jaar 300 euro terug naar 1100 als het jaar schadevrij wordt uitgediend. Doet CB dat ook, dan bijven we zitten. Doen ze dat niet, dan hebben ze wat mij betreft hun PR opgepoetst en blijft er geen nare smaak achter, maar gaat ie wel naar DL simpelweg omwile van financiele afwegingen...