Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Visible tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb het vandaag nog gedaan op de Mac. Het is een in Java geschreven programma waarbij je Java 7 nodig hebt. Op Windows zal dat vrij eenvoudig te verkrijgen zijn, de gotcha op de Mac is dat de Apple approved Java nog op versie 6 zit. Die moet je verwijderen en versie 7 via Sun downloaden en installeren.

Verder is het een kwestie van downloaden en opstarten, heel eenvoudig.
 
Stelt helemaal niets voor om te installeren en te draaien en voegt echt iets toe. Je kunt allerlei dingen schedulen, maar ook notificatie krijgen als een of andere gebeurtenis plaatsvind.

Heel erg leuk is ook de demo dat je je gereden route helemaal (versneld) kunt laten naspelen via Google Earth. Goed voor open monden van verbazing :)

Er is ook goede documentatie, met een FAQ. En, als er gebruikersvragen zijn; stel ze gerust hier!
 
Gedownload.
Java gecontroleerd en OK bevonden
Open the folder and find the file named "VisibleTesla.jar"
als ik dit doe krijg ik: "exception while running application".
Ik draai 64 bit Win 7

Nadat je m hebt gedownload moet je de zip niet openen maar uitpakken naar een zelf aangemaakte folder, bijvoorbeeld een nieuwe folder 'VisibleTesla' aangemaakt in de folder 'Program Files'. Uitpakken doe je door in je download map een rechtermuisklik op de zip te doen en 'Alles uitpakken..." te selecteren. Dan kun je de .jar openen.

Mwah, hoop maar dat ik je iets nieuws vertel en dat het daarna wel lukt..? :confused: Heb verder geen verstand van computers hoor. Heb m zojuist zelf geïnstalleerd, werkt meteen. Succes ermee!
 
Last edited: