Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waarom is iedereen zo enthousiast over Model 3?

This site may earn commission on affiliate links.
Dat doe ik ook! De model 3 komt er voor de bijtelling/afschrijving en mijn vrouw mag er in gaan rijden. Daarmee gaat haar Ford Fiestaatje, die ze eigenlijk al meer dan groot genoeg vindt (je weet het met vrouwen ook nooit als het op 'size matters' aankomt), de deur uit.
Tuuuurlijk! Gewoon doen! Niks mis overigens met de Volvo, ik begreep alleen je opmerking niet over de Model 3...'maar niet als dat zal betekenen dat ik in de 3 zal moeten rijden'...dat zal geen straf zijn, toch?

Uiteraard zal het ook geen straf zijn om in de 3 te gaan rijden maar mijn voorkeur heeft tot heden zeker de S.:)
 
Ik heb het exclusiviteitssfeertje meegemaakt met de Model S. Door veel mensen aangesproken worden, duimpjes vanuit andere auto's, verbijsterde gezichten als je de frunk even liet zien. Dat is geweest. Als de model 3 straks eenheidsworst wordt dan heeft het electrisch rijden definitief voet aan de grond gekregen en dan heb ik daar (meer dan) vrede mee.
 
inderdaad. om in het verkeer gezien te worden moeten er minstens 5.000 rondrijden in Nederland. Dat klopt wel want je komt altijd wel een Tesla tegen onderweg.
Minder duimen maar inmiddels wel mensen/toeristen die hun hand opsteken naar donkerblauwe of witte Tesla's in Amsterdam, op zoek naar een taxi....
 
  • Funny
Reactions: HWS and robertvg
Ik heb het exclusiviteitssfeertje meegemaakt met de Model S. Door veel mensen aangesproken worden, duimpjes vanuit andere auto's, verbijsterde gezichten als je de frunk even liet zien. Dat is geweest. Als de model 3 straks eenheidsworst wordt dan heeft het electrisch rijden definitief voet aan de grond gekregen en dan heb ik daar (meer dan) vrede mee.

Als je mij tegenkomt in het verkeer krijg je nog steeds het duimpje hoor! :) (of het zwaaien)
 
  • Like
Reactions: jpet
Met deze aantallen ontkomen ze er niet aan, er is voor zover ik weet regelgeving in de US tbv zelf repareren en 3rd party onderdelen (ik ga het nu niet opzoeken hoe het precies zit). De service manuals voor de model S zijn overigens ook gewoon tegen betaling te verkrijgen.
Ik denk overigens dat je schade hersteller gewoon geen zin had in iemand die over hun schouder meekeek... ;-)

Bas, enig idee hoe waar hoeveel?
 
Via Welcome | Tesla Service (betalend!)

pPZQU9s.png
 
  • Informative
Reactions: robertvg and basvk