Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wall connector zo instellen dat ik alleen zelf kan laden.

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo,

Misschien een gekke vraag, ik heb via tesla een Wal connector ontvangen. Ik wil deze bij mij op de zaak ophangen. Weet iemand toevallig of je deze dan kunt afschermen voor anderen? Of kan iedereen dan zomaar gebruik maken van de wal connector?
 
Ja, is idd een gekke vraag. Stroom voor jezelf houden dat is natuurlijk not done.;)
1. je e-installateur een afschakelbare groep laten maken. Dus ieder dag aan/uit zetten eventueel remote
2. Maxem kopen zodat dit via een appje kan. (wel een abbo)
3. Hobby, gat boren in de steker van de HPWC en een hangslot monteren
3. Hobby, PP contact onderbreken in de HPWC via een remote relais.
4. Niet piepen, wie komt er nou laden op jou plek? (ik ga er niet voor mijn lol staan, als ik het nodig zou hebben zou ik je dankbaar zijn.)
 
Ja, is idd een gekke vraag. Stroom voor jezelf houden dat is natuurlijk not done.;)
1. je e-installateur een afschakelbare groep laten maken. Dus ieder dag aan/uit zetten eventueel remote
2. Maxem kopen zodat dit via een appje kan. (wel een abbo)
3. Hobby, gat boren in de steker van de HPWC en een hangslot monteren
3. Hobby, PP contact onderbreken in de HPWC via een remote relais.
4. Niet piepen, wie komt er nou laden op jou plek? (ik ga er niet voor mijn lol staan, als ik het nodig zou hebben zou ik je dankbaar zijn.)


Thanks voor je duidelijke antwoord ;-)
 
Ja, is idd een gekke vraag. Stroom voor jezelf houden dat is natuurlijk not done.;)
1. je e-installateur een afschakelbare groep laten maken. Dus ieder dag aan/uit zetten eventueel remote
2. Maxem kopen zodat dit via een appje kan. (wel een abbo)
3. Hobby, gat boren in de steker van de HPWC en een hangslot monteren
3. Hobby, PP contact onderbreken in de HPWC via een remote relais.
4. Niet piepen, wie komt er nou laden op jou plek? (ik ga er niet voor mijn lol staan, als ik het nodig zou hebben zou ik je dankbaar zijn.)

Ik heb nu een lolo hangen via New Motion, dus vroeg me even af wat wijsheid is....