Hallo,
Vraag. Ik had voor het eerst een APK-keuring voor mijn Tesla S 2019 met ongeveer 100.000km op de teller.
Wordt me verteld dat er ruim EUR 2700 aan kosten zijn. Met name de ophanging. Ook rekenen ze 130 euro per uur voor arbeid.
REAR UPPER LINK SUSPENSION ASSEMBLY
REAR TOE LINK, X-AXIS (1043964-00-C)
Ik voel me best bedonderd. Een auto van 4 jaar zou met normaal gebruik (familie auto) toch geen issues moeten kunnen hebben met de ophanging?
Sowieso een merk met veel negatieve ervaringen; mijn Model X die ik in Amerika reed (2017 model) had enorm veel issues, de support is enorm slecht gebleken en hun 'Auto-Pilot' is een miskoop geweest omdat het al jaren lang feitelijk niet meer dan adaptive cruise-control is met lane-switching.
Wat kan ik doen?
Ik wil graag mijn beklag doen en mijn punt maken dat dit echt niet acceptabel is voor een auto van dit kaliber, met deze leeftijd en gebruik.
Hartelijk Dank!
Vraag. Ik had voor het eerst een APK-keuring voor mijn Tesla S 2019 met ongeveer 100.000km op de teller.
Wordt me verteld dat er ruim EUR 2700 aan kosten zijn. Met name de ophanging. Ook rekenen ze 130 euro per uur voor arbeid.
REAR UPPER LINK SUSPENSION ASSEMBLY
REAR TOE LINK, X-AXIS (1043964-00-C)
Ik voel me best bedonderd. Een auto van 4 jaar zou met normaal gebruik (familie auto) toch geen issues moeten kunnen hebben met de ophanging?
Sowieso een merk met veel negatieve ervaringen; mijn Model X die ik in Amerika reed (2017 model) had enorm veel issues, de support is enorm slecht gebleken en hun 'Auto-Pilot' is een miskoop geweest omdat het al jaren lang feitelijk niet meer dan adaptive cruise-control is met lane-switching.
Wat kan ik doen?
Ik wil graag mijn beklag doen en mijn punt maken dat dit echt niet acceptabel is voor een auto van dit kaliber, met deze leeftijd en gebruik.
Hartelijk Dank!