Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Welke spullen heb ik nog nodig voor mijn bestelde model S P100D

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo, helemaal nieuw hier op het forum. In juni komt mijn besteld model S binnen. Wat ik me afvroeg: ongetwijfeld moet ik nog van alles regelen, bijvoorbeeld laadkabels, adapters voor het buitenland, laadpassen voor NL en het buitenland.
Ik heb geen idee. Ongetwijfeld is hier al een draadje over maar die kan ik niet vinden. Wie kan me helpen?
 
  • Like
Reactions: job-lek
Hey Drikus, welkom bij de club! Een thuislader is makkelijk als je die mogelijkheid hebt. Voor de rest heb je niks nodig behalve een rijbewijs! Tenzij je allerlei exotische oorden gaat bezoeken heb je genoeg aan de mennekes type 2 kabel, de UMC, de SuC's en evt de DeC's. Super easy!! Veel plezier!
 
  • Like
Reactions: Drikus
Je agenda op je telefoon is handig als je routes wil plannen (google maps locatie bij vereder info invullen.

Als je je thuis wil voorbereiden:
A Better Routeplanner

Waar SuperChargers staan (meer heb je eigenlijk niet nodig ook geen credit card).
supercharge.info
Maar je Tesla leidt je daar vanzelf naartoe...

Laadpasje: ThenewMotion wel handig in heel Europa. Druppelvormig (klein) pasje vragen.

En een verlengsnoer (dikke aderen) zodat je ook aan gewone stopcontacten kunt laden die net iets verder weg liggen. Wel met gat er in voor Franse stopcontact-pin.
 
  • Helpful
Reactions: Drikus
Dank heren. Ben heel benieuwd hoe de Tesla gaat bevallen. Reed hiervoor een BMW 740d van 2017. Maar deze is helaas gestolen. Ondanks dat alles definitief is, moet ik zeggen dat ik nog steeds twijfel of ik de juiste keus heb gemaakt.

We gaan het zien!
 
Dank heren. Ben heel benieuwd hoe de Tesla gaat bevallen. Reed hiervoor een BMW 740d van 2017. Maar deze is helaas gestolen. Ondanks dat alles definitief is, moet ik zeggen dat ik nog steeds twijfel of ik de juiste keus heb gemaakt.

We gaan het zien!
Een avatar achter op je auto. Flitsmeister op je telefoon. Dashboard for Tesla app om de acceleratie te klokken. Dikke USB stick om dashcams en Sentry op te nemen.
 
  • Funny
Reactions: job-lek