Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wij hebben een Cybertruck reservatie...

This site may earn commission on affiliate links.
Poging om al degenen die er enkel een verdienmodel in zagen in plaats van er werkelijk mee te willen rijden een hak te zetten? Stel me trouwens de vraag of zo’n overeenkomst in Europa rechtsgeldig is.

Bij Ferrari en Porsche dacht ik ook niet ongebruikelijk om de ‘scalpers’ buiten de deur te houden.

Maar ook bij bijvoorbeeld nieuwbouwhuizen of concertkaarten kunnen er beperkingen gesteld worden aan doorverkoop.
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Tesla dekentje 175€...:eek: (het is niet eens mooi)

1700580609471.png


1700580670261.png
 
Ik kan me niet van het idee ontdoen dat we op de lancering van de Cybertruck ook spectaculaire dingen gaan zien van de teslabot.
Cybertruck en Teslabot lijken me een goed duo. In november zouden ze immers klaar zijn met de productie van de noodzakelijke actuatoren voor de bot en als je ziet hoeveel mensen er zijn aangenomen de laatste maanden voor de productie van Optimus. Er zijn zelfs vacatures voor een nachtshift. (dit lijkt me enkel nodig als de dagshift volledig bemand is)
We zien wel binnen een paar weken.
Het valt me op dat op veel plaatsen waar er een Cybertruck staat, er ook een teslabot staat. Ze lijken er al genoeg te maken...
Ook in de lobby van giga Berlin staat er eentje
 

Tesla Announces Details for Cybertruck Delivery Event​


Business Wire

Nov 28, 2023

AUSTIN, TX, November 28, 2023 – Tesla will host an event on November 30th, 2023 at our headquarters in Austin, Texas at 2:00 p.m. Central Time, where customers will take delivery of Cybertrucks. During this event, Tesla will announce details about the Cybertruck. The event will be live-streamed.
What: Cybertruck Delivery Event
When: Thursday, November 30, 2023
Time: 2:00 p.m. Central Time / 3:00 p.m. Eastern Time
Webcast: Watch Livestream on X (live and replay)
Investors Relations Contact:
[email protected]
 
Je vraagt Mary Barra naar de Cybertruck. Wat wordt haar antwoord:
We hebben een winnende Silverado truck en de hummer vanuit EV perspectief. We nemen iedere concurrent serieus maar wij hebben een winnende strategie....

Wat zou ze nu echt denken?

 
  • Funny
Reactions: SpeedyEddy