Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wintersport Hinterglemm

This site may earn commission on affiliate links.
Deze winter ga ik naar Hinterglemm. Er zijn daar nogal wat destination charters, maar andere laadpunten zie ik niet of nauwelijks. Weet iemand wat de mogelijkheden hier zijn?
Hey Marc, heb je al op chargemap.com gekeken? Die gebruikte ik ook voor in mijn vakantie in Frankrijk.
1633354218815.png
 
Deze winter ga ik naar Hinterglemm. Er zijn daar nogal wat destination charters, maar andere laadpunten zie ik niet of nauwelijks. Weet iemand wat de mogelijkheden hier zijn?

Gewoon bij de laatste SuC aftoppen. Daarna lekker zonder zorgen parkeren bij je bestemming. In mijn ervaring in omgeving hinterglem (schoolvakantie) zijn de Destination Chargers en de VVV chargers praktisch altijd bezet. Echter, je kunt natuurlijk af en toe een gokje wagen

Wat wel lekker is is dat vele destination chargers daar 24kW zijn.

Ik ga ook weer naar dezelfde regio en aftoppen is gewoon de fijnste optie zonder zorgen.

Natuurlijk nog mooier als je gewoon bij je bestemming met je lader van thuis kunt laden. Dat spaart dan een laadstop uit van 45-60 minuten.