Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

“Visualisatie tijdelijk verminderd”

This site may earn commission on affiliate links.
Reed vandaag weg (M3AWD) en kreeg in linkerhelft van het scherm wel gewoon de auto te zien, maar verder niets van omgeving. Geen wegbelijning of ander verkeer tijdens rijden. Foutmelding “visualisatie tijdelijk verminderd” erbij.

Auto reed verder gewoon, ook self driving etc prima. Na 10 minuten plotseling weer compleet beeld.

Heeft iemand dit wel eens gehad, of een idee waardoor dit gekomen kan zijn?
 
Misschien de zijcamera die beslagen was? Dat heb ik soms. Als ik dan de buitenspiegelverwarming aanzet, gaat de melding meestal wel weg.
Dank voor meedenken, maar dit was echt anders.

Als een camera geen zicht heeft krijg je melding daarover. Nu werkten de camera’s, kon je ook auto zelf laten rijden maar was alleen de visualisatie op het scherm links weg. Nog nooit gezien
 
Yep, ik heb dat ook al een aantal keer gehad, maar heb niet kunnen ontdekken wat er aan ten grondslag ligt.. ik dacht eigenlijk dat autopilot het dan ook niet meer deed, maar weet dat niet zeker.
Vreemd dat dit kennelijk zo weinig voorkomt. Heb even heel goed opgelet, en autopilot werkte bij mij prima. Benieuwd of er nog meer reacties komen
 
Ook al gehad en toen kwam het zelfs gewoon tijdens rit vanzelf terug zonder reset. Idd alleen visualisatie is weg, functies lijken gewoon ok.

misschien failsafe als hij low on memory raakt oid dat er wat procesjes gekilled worden
 
Yup, vanavond ook gehad. Bevroren beeld van de auto en de wegbelijning op linkerdeel van het scherm. Kennelijk hebben ze bij Tesla al lang door gehad dat dit kon gebeuren, anders hadden ze deze specifieke foutmelding niet voorbereid. Verder geen invloed geloof ik. Ook het tabje van de bandenspanning kon ik gewoon over het bevroren beeld schuiven en weer terug zonder verdere effecten. Dus lijkt echt het visualisatie programma te zijn dat struikelt.

Bij volgende rit weer alles normaal.