Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

2018 Referral nog niet ontvangen

This site may earn commission on affiliate links.
Net reactie gekregen van Tesla op mijn e-mail van februari - over waar mijn TWC referral blijft die ik in maart 2018 verdiend heb:

Dear customer,

Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program.

Please accept our apologies for the delayed response and any frustration this might have caused.


We would like to inform you that we have checked your account and we can confirm that your Signature Black Wall Connector is on our shipping list for delivery. Unfortunately at the moment we are unable to provide you with an ETA as to when you will receive this as we don't have inventory to ship out.

Kind regards,

Tesla Referral Program Support
45500 Fremont Blvd | Fremont, CA 94538
[email protected]


Goede nieuws: bevestiging dat ik nog op de lijst sta. En een (nieuw)email adres voor EMEA regio.
Slechte nieuws: na eerdere toezeggingen over levertijden natuulijk bezopen dat men geen uitspraken doet over levertermijn.
 
  • Like
Reactions: Rubinho
Vandaag deze mail gekregen.
Blijkbaar mijn eigen fout dat ik mijn cadeau niet heb opgevraagd, terwijl ik nooit op de hoogte werd gesteld en ik toch een aantal keer mailde hiervoor zonder reactie te krijgen.


Dear customer,


Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program.

Please accept our apologies for the delayed response and any frustration this might have caused.


We have checked and can see that you didn't select your award in the Loot Box. As the previous Referral Program Phase 9 has ended, there is no longer possibility to select your reward. All rewards in your Loot box have been removed, for the new Referral Program.


Due to our announcement regarding deadline for reward selections: 4th March 2019, we are also unable to place the order for your wall connector reward. For more information and updates, please visit our website: Referral Program.


The Tesla Referral Program strives to provide a fair and equitable process for all owners.


Kind regards,
 
Vandaag deze mail gekregen.
Blijkbaar mijn eigen fout dat ik mijn cadeau niet heb opgevraagd, terwijl ik nooit op de hoogte werd gesteld en ik toch een aantal keer mailde hiervoor zonder reactie te krijgen.


Dear customer,


Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program.

Please accept our apologies for the delayed response and any frustration this might have caused.


We have checked and can see that you didn't select your award in the Loot Box. As the previous Referral Program Phase 9 has ended, there is no longer possibility to select your reward. All rewards in your Loot box have been removed, for the new Referral Program.


Due to our announcement regarding deadline for reward selections: 4th March 2019, we are also unable to place the order for your wall connector reward. For more information and updates, please visit our website: Referral Program.


The Tesla Referral Program strives to provide a fair and equitable process for all owners.


Kind regards,

Wat?! Belachelijk....Hoe kunnen ze hun "supporters" en "fans" zo afschepen? Echt absurd...
 
Hier goed nieuws. Kreeg een paar dagen geleden een SMS dat mijn velgen binnen zijn en kunnen worden opgehaald.
Met vriendelijke groet, het Tesla Team.

Ik blij, heeft immers anderhalf jaar geduurd. Klein detail waren ze vergeten: WAAR kon ik ze ophalen, er stond geen SeC oid bij. Dus maar een SMS teruggestuurd met de vraag WAAR ik de velgen kon ophalen.

Het antwoord kwam al snel; ik hoefde alleen maar via de SMS aan te geven WANNEER ik ze kwam ophalen.
Met vriendelijke groet, het Tesla Team.
Maar weer zonder locatie.

Kortom, ik maak wel een rondje langs de Stores en SeC, die extra moeite kan er ook wel af.;)
In ieder geval blij dat we dit hoofdstuk kunnen afsluiten.
 
Voor de PR hadden ze beter geen referral programma kunnen opstarten. Als je dit topic leest dan springen me de tranen in de ogen. Iemand een cadeau geven en dan minimaal 1.5 jaar laten wachten of ze daarna het helemaal ontzeggen. Wat een diepe droefenis weer.
 
  • Like
Reactions: woes
Zijn er hier ook die nog wachten op de velgen voor de Model 3? Tot op heden niets gehoord.

In de VS worden de velgen inmiddels uitgeleverd : Tesla Referral Winners Start Getting Model 3 Forged Performance Wheels | CleanTechnica
Vandaag mail van Tesla gehad :

Thank you for your e-mail.
Please accept our apology for reply delay.
We are currently in the process of delivery the model 3 wheels to all customers in Europe.
Please have some patient with us.
You will be update very soon when the delivery is ready.

Er is dus nog hoop :)
 
Vandaag gebeld dat ik eind deze maand de hoofdprijs van het Referral programma 2018 eind deze maand geleverd krijg: de Powerwall 2. Komt via Tesla UK en wordt over 1 maand geleverd. Ben hier erg content mee aangezien het aangeboden alternatief, een tegoed van €6.300 voor accessoires of aanschafkorting, minder was. Powerwall's worden momenteel alleen in de UK, Duitsland en Italie verkocht. Er zijn wel drie geselecteerde installateurs in Nederland voor Powerwall's. Ben benieuwd of er meer teslarijders die hier op wachten gebeld zijn.
 
Vandaag gebeld dat ik eind deze maand de hoofdprijs van het Referral programma 2018 eind deze maand geleverd krijg: de Powerwall 2. Komt via Tesla UK en wordt over 1 maand geleverd. Ben hier erg content mee aangezien het aangeboden alternatief, een tegoed van €6.300 voor accessoires of aanschafkorting, minder was. Powerwall's worden momenteel alleen in de UK, Duitsland en Italie verkocht. Er zijn wel drie geselecteerde installateurs in Nederland voor Powerwall's. Ben benieuwd of er meer teslarijders die hier op wachten gebeld zijn.

Ik heb ook een melding dat ze hoogstwaarschijnlijk "week commencing Feb 1st" worden geleverd. Heb woensdag bericht gehad.
geen idee of dit de rode PowerWalls worden (founders) of gewoon de witte. Witte zou gaaf zijn.

Weet iemand hier trouwens welke Gateway er wordt geleverd. Ik las dat er een GateWay 1 en Gateway 2 is. Gateway 2 heeft naar wat ik lees een backup functie met circuit breaker om je huis af te koppelen bij netstoring en de PW's dus in off-grid mode kunnen draaien. Dat zou wel heel gaaf zijn.
 
Net reactie gekregen van Tesla op mijn e-mail van februari - over waar mijn TWC referral blijft die ik in maart 2018 verdiend heb:

Dear customer,

Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program.

Please accept our apologies for the delayed response and any frustration this might have caused.


We would like to inform you that we have checked your account and we can confirm that your Signature Black Wall Connector is on our shipping list for delivery. Unfortunately at the moment we are unable to provide you with an ETA as to when you will receive this as we don't have inventory to ship out.

Kind regards,

Tesla Referral Program Support
45500 Fremont Blvd | Fremont, CA 94538
[email protected]


Goede nieuws: bevestiging dat ik nog op de lijst sta. En een (nieuw)email adres voor EMEA regio.
Slechte nieuws: na eerdere toezeggingen over levertijden natuulijk bezopen dat men geen uitspraken doet over levertermijn.
Ga ik het ook nog maar eens proberen. Ik wacht al 2 jaar en zie ook niets meer in de app...
 
Ik wacht nog op mijn powerwall van 3,5 jaar geleden. Al vaker over gemaild. Dan nog niet beschikbaar in de regio, dan zeggen ze dat hij al uitgeleverd is en dan reageren ze niet meer op mails. Voelt als opgelicht te zijn.
Beste Bob,
Heb je nu alleen een account aangemaakt om te vertellen dat je 3,5 jaar wacht op een Powerwall?
Wat is er wel goed gegaan bij Tesla?
 
  • Like
Reactions: Maarten and Xfrank
Beste Bob,
Heb je nu alleen een account aangemaakt om te vertellen dat je 3,5 jaar wacht op een Powerwall?
Wat is er wel goed gegaan bij Tesla?
Ik zie het probleem niet hoor. Dit forum is er toch niet enkel om over de goede dingen te praten, maar ook om te zien of anderen hetzelfde probleem hebben en mogelijk een oplossing hebben? Je moet toch niet eerst tien positieve berichten plaatsen voordat je iets negatiefs kan melden?

Hier trouwens nog een draadje over de powerwall referral: Actie vereist: Uw Powerwall Award - mailt van Tesla
 
  • Like
Reactions: BartJ