Net reactie gekregen van Tesla op mijn e-mail van februari - over waar mijn TWC referral blijft die ik in maart 2018 verdiend heb:
Dear customer,
Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program.
Please accept our apologies for the delayed response and any frustration this might have caused.
We would like to inform you that we have checked your account and we can confirm that your Signature Black Wall Connector is on our shipping list for delivery. Unfortunately at the moment we are unable to provide you with an ETA as to when you will receive this as we don't have inventory to ship out.
Kind regards,
Tesla Referral Program Support
45500 Fremont Blvd | Fremont, CA 94538
[email protected]
Goede nieuws: bevestiging dat ik nog op de lijst sta. En een (nieuw)email adres voor EMEA regio.
Slechte nieuws: na eerdere toezeggingen over levertijden natuulijk bezopen dat men geen uitspraken doet over levertermijn.
Dear customer,
Thank you for contacting us regarding the Tesla Referral Program.
Please accept our apologies for the delayed response and any frustration this might have caused.
We would like to inform you that we have checked your account and we can confirm that your Signature Black Wall Connector is on our shipping list for delivery. Unfortunately at the moment we are unable to provide you with an ETA as to when you will receive this as we don't have inventory to ship out.
Kind regards,
Tesla Referral Program Support
45500 Fremont Blvd | Fremont, CA 94538
[email protected]
Goede nieuws: bevestiging dat ik nog op de lijst sta. En een (nieuw)email adres voor EMEA regio.
Slechte nieuws: na eerdere toezeggingen over levertijden natuulijk bezopen dat men geen uitspraken doet over levertermijn.