Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Afstelling dimlichten Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Zo had ik het gevoel dat m'n koplampen veel te laag afgesteld stonden. Ook dat menu ingedoken, waarbij de koplampen automatisch helemaal omhoog gingen en daarna een klein stukje naar beneden. Resultaat: de 3e auto welke ik tegen kwam begon te seinen.
Direct maar een muur opgezocht en ze weer een stuk lager gezet.

Iemand enig idee of de SeC de automatische instelling afstelt en dat het daarmee permanent opgelost is? Of dat ik beter even langs een Kwikfit kan, ze één keer goed afstellen en daarna nooit meer aan die knop zitten?
 
Zo had ik het gevoel dat m'n koplampen veel te laag afgesteld stonden. Ook dat menu ingedoken, waarbij de koplampen automatisch helemaal omhoog gingen en daarna een klein stukje naar beneden. Resultaat: de 3e auto welke ik tegen kwam begon te seinen.
Direct maar een muur opgezocht en ze weer een stuk lager gezet.

Iemand enig idee of de SeC de automatische instelling afstelt en dat het daarmee permanent opgelost is? Of dat ik beter even langs een Kwikfit kan, ze één keer goed afstellen en daarna nooit meer aan die knop zitten?

Stond je Tesla wel op een vlakke ondergrond en niet op een helling ofzo? Eerste keer dat ik lees dat de automatische afstelling niet juist is. Maar je kunt ook gewoon naar kwikfit inderdaad, of elke andere autogarage. Lampen afstellen kunnen ze allemaal. SeC doet ook gewoon handmatig afstellen denk ik, wanneer nodig.