Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.

zou het kunnen dat mijn model tussen de classic en deze nieuwe invalt (qua verlichting in de trunk bedoel ik)? Bij de classics was er geen verlichting maar lagen de kabels wel klaar. Denk dat dat bij de mijne zelfs niet is.
 
zou het kunnen dat mijn model tussen de classic en deze nieuwe invalt (qua verlichting in de trunk bedoel ik)? Bij de classics was er geen verlichting maar lagen de kabels wel klaar. Denk dat dat bij de mijne zelfs niet is.

die liggen er waarschijnlijk wel, maar zitten samen gebonden met een andere kabelboom. en zijn niet te vinden door het gaatje in de bekleding.
Hiervoor moet je nogal hardhandig de bekleding los trekken aan de achterkant.
 
dat is wat ik ook begrepen had. Heb niet veel zin om de halve bekleding uit de trunk te trekken want die krijg ik er met mijn 2 linker handen nooit meer deftig in:smile:
Ik zal wel ooit eens 2 van die draagbare leds kopen die aangaan bij beweging. Lukt misschien ook wel.

echt moeilijk is het niet, maar je moet in de juiste richting trekken. bestel anders de lichtjes in China en als je ze binnen hebt, kom je maar eens af.
 
Die zaten er bij mij in de nieuwe ook (in de vorige niet) maar deze modules hebben 1 led en geven totaal geen licht. de module die ik er nu in heb, hebben elk 18 leds en verlichten gans de koffer.
je moet enkel het gat in de bekleding een halve cm groter uit snijden in breedte en hoogte.
Die in de klep heb ik niet vervangen en in de frunk ook niet. maar de twee in de zijkant van de koffer geven wel degelijk een groot verschil.

Heb jij die in je classic kunnen monteren op de plaats van de foto van Desiré, i.e. aan die opbergvakken? Ik zie daar bij mij niet meteen een flapje zitten in de bekleding.
 
ja, precies op dezelfde plaats zat het rechthoekje al voorgesneden.

Heb ze gevonden. Ik was voorheen op zoek naar iets groters en niet op de juiste plaats. De voorgesneden uitsparingen zijn maar 4,2 op 1,8 cm. Ze zitten ter hoogte van de steunbalken tussen de diepe trunk en de opbergvakken.

- - - Updated - - -

Heb jij een fluit in je koffer liggen? :confused:

Met wat ik nu weet wordt het alleszins een fluitje van een cent... :wink:
 
Als je die uitsparingen eruit haalt of uitsnijdt, zit er dan een kabeltje achter?

Ja, maar mogelijks niet te pakken via dit gat. het kabeltje zit met tape samen gebonden aan een grotere boom en loopt niet echt achter het gat.
De bekleding moet je naar beneden trekken zodat deze van achter de rand komt en dan kan je achter de bekleding het kabeltje los maken en door het gat steken.