You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, het zal zich vast wel rechttrekken binnenkort. Maar inderdaad bijzonder!Dat is gek! We hebben de auto toch echt op exact hetzelfde moment gekregen. De mijne heeft echter versie 2018.21.9. En bij mijn weten heb ik geen updates gehad sindsdien.
Mijn Tesla is een paar dagen oud en ik weet nu al dat de collision braking werkt!
Ik reed op een 80km weg op de adaptive cruise control in stand 4 (geen autosteer). Steekt er plots uit het niets een auto over vlak voor mijn voorganger langs. Nog voor mijn voorganger remde (voor hem was het echt kantje boord) ging mijn Tesla al vol in de ankers. Schrikken! Eerst van de remactie van mijn auto en pas daarna van de verkeerssituatie.
Heb er wel een beetje vervelend gevoel aan over gehouden. Weet eigenlijk niet waarom. Ik denk dat de auto het goed deed, toch? Maar ikzelf was veel trager en mijn voorganger ook. Misschien even wennen aan het feit dat de auto dit toch beter kan. Of is het het gevoel dat de beslissing van de auto wat 1-dimensionaal lijkt. Met deze reactiesnelheid lijkt een menselijke achteroprijder kansloos, toch?
Opluchting overheerst, er is immers niks gebeurd. En (nog meer) bewondering voor de technologie in mijn Tesla. Veel veilige km's ahead!
Als verse eigenaar is het zinvol om er toch maar een telefoontje aan te wagen. Gewoon naar Roadside Assistance (0800 0200 160). Een bezoek aan het Service Center is niet per sé nodig om te weten wat er aan de hand is. Mogelijkerwijs verhindert iets in de configuratie van je auto de updates. Daarnaast is 2018.14 ongeveer drie maanden oud en heb je daarom niet de ‘latest and greatest’ functionaliteit. Je zult merken dat de Tesla medewerkers bijzonder behulpzaam zijn.Ja, het zal zich vast wel rechttrekken binnenkort. Maar inderdaad bijzonder!
Nog een vraagje, ik zit sinds dat ik de auto heb mogen ontvangen afgelopen donderdag op software versie 2018.14.2. ..
Wordt een MS standaard geleverd met slotbouten, een bandenreparatiekit en een Mennekes laadkabel? Zag dat je deze spulletjes in de Tesla shop kunt kopen, maar kan mij voorstellen dat die standaard meegeleverd worden.
Goedemorgen, de laatste 2 dagen als ik 's ochtends in de auto stap dan staat de auto helemaal uitgeschakeld. Power Off. Zwarte schermen. Ik heb zelf niets aan de instellingen veranderd.
Ik moet dan de rem intrappen en dan ging de auto langzaam opstarten, maar het middenscherm blijft zwart. Pas na een soft reboot komt het scherm tot leven en worden persoonlijke instellingen geladen.
Hebben jullie weleens zoiets gehad?
Ik merk trouwens dat ik met de tesla app vaak geen verbinding krijgt met de auto als die geparkeerd staat. In de settings van de auto staat mobile data aan. Daarnaast zou er ook nog een setting voor "Always connected" moeten zijn. Maar het lijkt erop dat die niet meer bestaat in de nieuwe MCU. Heeft iemand hier ook last van? en nog beter, een oplossing? Nu kan ik helemaal niets met de app...
(ik heb trouwens geprobeerd te zoeken, maar dat leek even niet te werken door de proxy bij de klant waar ik werk, wellicht is deze vraag al ergens beantwoord.)
Ja. Ik hoop dat ze het in de eerstkomende software update oplossen. Had al lang opgelost moeten zijn!!Toevallig vanmorgen voor het eerst gehad. Was met de auto weg geweest, even op de oprit gezet, en toen ik weer weg wilde was alles zwart en bleef ook zwart. Pas na resetten met beide scrollwieltjes startte de auto weer op. Ben benieuwd wat het kan zijn, en of het vaker gaat gebeuren (ben bang van wel, als ik de anderen hier lees).
Toch vreemd dat een hagelnieuwe auto niet met de nieuwste firmware wordt afgeleverd.