Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch): FastNed Charging

This site may earn commission on affiliate links.
Da's nog eens aardig, krijg zojuist de volgende mail van FastNED:

Cadeautje: een maand gratis snelladen bij Fastned‏

Je hebt een account aangemaakt bij Fastned, maar nog niet bij ons geladen. Dat vinden we jammer. We willen je in 2016 graag laten kennismaken met de Fastned experience.
Daarom krijg je vanaf vandaag 1 maand gratis laden bij Fastned! Je hoeft hier verder niets voor te doen. Wanneer je komende maand gaat laden bij een van onze stations is dat helemaal gratis.

ik ook. Maar ik heb geen Chademo, en dan is het wat te langzaam om bruikbaar te zijn..
 
OK :) dacht dat ik hier laatst iemand iets zag posten over een fastned station waar zo'n adapter aan de ketting lag, dat is wel handig :)
Dat was mss mijn post, ging niet over FN maar over de Allego snellader langs de A13 / Ruyven (richting Den Haag). Kreeg daar 208 kmu/u.

Ik merkte daarbij ook al op dat de adapter wel in een kastje hangt, maar als het waait, vangt die adapter toch regen.
 
Vindt het bijzonder ondernemend wat Fastned doet. De gemiddelde ondernemer moet investeringen binnen 1 tot 3 jaar terugverdienen. Daar moeten we bij Fastned eerlijk in zijn: dat gaat niet lukken. Het vraagt een lange adem. Maar ik geloof er in. Leuk om gisteren bij de opening van station #50 te zijn, bij Goes. Ik dacht: laat ik in gepaste stijl gaan....:smile:

2016-01-20 13.46.09.jpg
 
Gaan ze die erbij hangen?

Heh? Wat er bij hangen? ;)

Ze gaan allemaal Tesla supercharging ondersteunen?

Zo ver ik weet is dat patent nog steeds niet open. Ik kan nergens de specs vinden van hoe SuperCharging werkt iig.

Niet gratis natuurlijk maar 50 lokaties erbij waar je 120kw zou kunnen laden zonder een extra verloopstekker mee te hoeven sjouwen zou de dekking enorm vergroten.

Bart L. en Maarten S. bij RTLZ vanavond, ong na 32min:
Van Liempt Live Aflevering 13 Van Liempt Live Aflevering 13 - rtlz.nl
Was een stuk beter dan de meeste journalisten dat doen.

Ik sprak overigens Bart Lubbers en hij gaf ook aan dat t/m 2018 het geld zeker is. We moeten allemaal een lange adem hebben, want ook hij verwacht niet dat ze snel winstgevend worden.

Eerst locaties verkrijgen en bouwen.


Vindt het bijzonder ondernemend wat Fastned doet. De gemiddelde ondernemer moet investeringen binnen 1 tot 3 jaar terugverdienen. Daar moeten we bij Fastned eerlijk in zijn: dat gaat niet lukken. Het vraagt een lange adem. Maar ik geloof er in. Leuk om gisteren bij de opening van station #50 te zijn, bij Goes. Ik dacht: laat ik in gepaste stijl gaan....:smile:
Hoewel het ijskoud was, leuk om er bij te zijn!
 
Fastned geeft inderdaad wat meer opties alleen jammer dat we de stations doormiddel van POI niet op de navi (grote scherm) kunnen laten weergeven dat zou wel fijn zijn, misschien dat fastned met Tesla contact zoekt? Anyway bij Fastned heb ik wel zo'n gevoel van, ze zetten een duur netwerk neer bedrijf haalt het niet gaaf falliet en Goedkoop laden BV neemt het over voor een kwart van de werkelijke prijs.
 
Fastned geeft inderdaad wat meer opties alleen jammer dat we de stations doormiddel van POI niet op de navi (grote scherm) kunnen laten weergeven dat zou wel fijn zijn, misschien dat fastned met Tesla contact zoekt? Anyway bij Fastned heb ik wel zo'n gevoel van, ze zetten een duur netwerk neer bedrijf haalt het niet gaaf falliet en Goedkoop laden BV neemt het over voor een kwart van de werkelijke prijs.

Nee, dat laatste gok ik niet. Inmiddels zit er al wel goed geld achter.

Ze moeten gewoon een lange adem hebben, wij ook.
 
Nee, dat laatste gok ik niet. Inmiddels zit er al wel goed geld achter.

Ze moeten gewoon een lange adem hebben, wij ook.

Sinds de deal met Nissan zijn ze op de goede weg, zo bouw je waarde op. Vaste inkomsten per auto, om range anxiety af te kopen. Zo bouw je een klantenbestand waar je laten nog wat aan hebt. Nu nog een deal sluiten met alle andere EV wannabees. :)