Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Laadsnelheid 70D (Sorry voor de grote plaatjes)

Vandaag deze waarden gezien. Laden op SuC vanaf resp. 130 km SoC en 57 km SoC.

IMG_0769.jpg
IMG_0778.jpg


Het grappige is dat ik dit vanaf de bank thuis volg en registreer. Mijn zoon is met de Tesla op weg naar Oostenrijk, getuige het derde plaatje :)

IMG_0780.jpg
 
Wel mooi dat het lagere voltage van de 70 (max 350V vs 400V) wordt gecompenseerd met een Amperage van 345A! dat heb ik nog niet eerder gezien, daardoor toch een 110kW aan vermogen wat er in gaat....

Nog even iets ter aanvulling. Die waarde van 345A was bij Bad Rappenau, een SuC van de eerste lichting met max 120 Kw (ipv 135 bij de nieuwere).
 
De Sub-Zero race (Sub-zero | een race naar de noordkaap!) lijkt in 2016 doorgang te vinden (althans, er is een startdatum vastgesteld op 11 februari). Vorig jaar had ik ons ingeschreven, maar momenteel kijk ik het nog even aan. Met name de gebrekkige communicatie vanuit de organisatie boezemt weinig vertrouwen. Zijn er nog deelnemers onder de TMCérs? Het lijkt me nog wel enorm gaaf...
Vorig jaar ook ingeschreven. Communicatie is inderdaad slecht van organisatie niets gehoord.