Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nu de tegenvallende levensduur van de accu's van elektrische fietsen in het nieuws is kunnen we ons borst weer natmaken. Voer voor de EV sceptici, dergelijke berichten.

Die berichten waren er een tijdje geleden ook. Waar wij ons batterijmanagement hebben en zelf ook wel interesse hebben nemen de meeste e fietskopers niet de moeite om de gebruiksaanwijzing te lezen. Daar staan de tips voor het behoud van de batterij.

Schermafbeelding 2016-05-30 om 21.00.24.png
 
Als ik het goed begrijp krijgt degene die een referral link gebruikt 1000 $ korting op de aankoop van een nieuwe Tesla.

"Anyone who orders a new Model S or Model X during this period using the referral link of a Tesla owner will get a $1,000 credit towards the purchase price."

Maar ja, de meeste mensen hier op het forum hebben al een Tesla of hebben er al eentje besteld....



De vraag is nu...waaraan ga je die 1000 Euro besteden? :)
 
Als ik het goed begrijp krijgt degene die een referral link gebruikt 1000 $ korting op de aankoop van een nieuwe Tesla.

"Anyone who orders a new Model S or Model X during this period using the referral link of a Tesla owner will get a $1,000 credit towards the purchase price."

Maar ja, de meeste mensen hier op het forum hebben al een Tesla of hebben er al eentje besteld....

Je kunt toch niet stoppen bij één Tesla? Je moet er echt een tweede bijbestellen. Als je hier klikt Referral | Tesla Motors dan krijg je ook nog korting. Ik zeg DOEN!
 
Volgens mij krijgt de KOPER de korting. Dat was het met vorige programma ook zo. Weet ik uit ervaring.
Heb je direct een mooi excuus om weer een nieuwe te kopen ;-)

En.... als we dan toch over elkaar heenvallen ;): gebruik de mijne en je mag een dag met de X rijden deze zomer...
Als het niet bij de Roadtrip naar Luxemburg is (roadtriptravel.club van Pim), dan verzinnen we wel een andere gelegenheid....

Oh.... en je zult me nog steeds moeten contacteren voor mijn code, want ik blijf koppig en geef m alleen af aan mensen met wie ik contact heb gehad, en dus geen link onder of in mijn berichten... geen popups in youtube en geen nepteslasites met doorverwijzing vanuit de referral code... gewoon... omdat ik er wel iets voor wil kunnen doen...
 
En.... als we dan toch over elkaar heenvallen ;): gebruik de mijne en je mag een dag met de X rijden deze zomer...
Als het niet bij de Roadtrip naar Luxemburg is (roadtriptravel.club van Pim), dan verzinnen we wel een andere gelegenheid....

Oh.... en je zult me nog steeds moeten contacteren voor mijn code, want ik blijf koppig en geef m alleen af aan mensen met wie ik contact heb gehad, en dus geen link onder of in mijn berichten... geen popups in youtube en geen nepteslasites met doorverwijzing vanuit de referral code... gewoon... omdat ik er wel iets voor wil kunnen doen...
Well said!
 
Iemand hier al eens een reparatie/vervanging van de lagers (voor) meegemaakt?
Mijn auto 'zingt' nu bij snelheden onder de 80km/h, vooral bij uitrollen of vaste snelheid. Sterk vermoeden dat het van het lager komt. (140k op de teller).
Niet voor, rechter achterlager wel na 38.000 km. Verschil met 'de brom' is goed te horen en het geluid neemt met de snelheid toe. Boven 80 km/u is het meestal niet meer te horen doordat banden en wind meer geluid gaan maken.