Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Remote access uitzetten werkt dan wel, maar dan kun je de auto helemaal niet meer bereiken.
Weet je zeker dat het password wijzigen ervoor zorgt dat teslalog niet meer kan contacten?
Is het niet zo dat zolang het token nog niet verlopen is, er nog steeds contact gemaakt kan worden?

Als je je wachtwoord reset vervalt het token ook. Net nog even getest; Teslalog kan na een paar minuten niet meer bij de auto.
De standaard Tesla app werkt ook via de tokens, ook daar moet je een paar minuten later opnieuw je ww invoeren.
Er is alleen geen manier om via de api een bestaand token te laten vervallen (genereren kan wel).
 
  • Informative
Reactions: ebullio
Meisjes en Jongens,

Iemand ervaring met het beplakken van een MS vol met sensoren? Ik wil mijn MX transparant laten wrappen omdat ik er 5 jaar in wil gaan rijden maar ik vroeg mij af hoe deze bomgordel van sensoren, radar en camera's zich gedraagt als ie dichtgeplakt is.

Nodeloos te zeggen dat ik totaal geen ervaring met wrappen heb ;-)
 
Af en toe gooi ik wel eens een stok in het hoenderhok op Facebook. Dan krijg je soms wel leuke reacties.

IMG_2879.jpg
 
  • Funny
Reactions: CO2CLEAN
Ben daar intussen al weg (was een tussenstop). Persoonlijk denk ik niet dat ze aan supercharging snelheden denken. Eerder een uniform formaat om te kunnen laden (mijn mennekes laadstation heeft ook die aansluiting en is duits ;-) ).

Waarschijnlijk gewoon Type 2 en 11 Kw en heel misschien 22 Kw (noemt men al snelladen vergeleken bij 3 Kw van o.a. Volvo V60 en Foutlander.)
 
Waarschijnlijk gewoon Type 2 en 11 Kw en heel misschien 22 Kw (noemt men al snelladen vergeleken bij 3 Kw van o.a. Volvo V60 en Foutlander.)
Zou al goed zijn moesten we overal type 2 kunnen gebruiken. Zowel gisteren in Duitsland als vandaag in Zwitserland heb ik moeten laden aan 3x 16A (zo'n klein rood ding). Gelukkig geen probleem dankzij de Juice booster van jpet.
 
Meisjes en Jongens,

Iemand ervaring met het beplakken van een MS vol met sensoren? Ik wil mijn MX transparant laten wrappen omdat ik er 5 jaar in wil gaan rijden maar ik vroeg mij af hoe deze bomgordel van sensoren, radar en camera's zich gedraagt als ie dichtgeplakt is.

Nodeloos te zeggen dat ik totaal geen ervaring met wrappen heb ;-)
No problemo. de AP en parkeersensoren werken dwars door de wraps heen. Radar en camera's zitten onder de bumper, in de voorruit en boven de kentekenplaat buiten de wrapping.
 
Don't shoot the messenger ;-)
Ik kan helaas het plaatsje niet vinden, maar er zijn bepaalde percentages gereserveerd (brick mode, meen ik) om te voorkomen dat uiteindelijk alle systemen zonder stroom komen te staan. Ik vind wel dat Tesla dat niet duidelijk uitlegt. Als je een 90D koopt verwacht je dat ter beschikking te hebben. In den beginne (november 2013) toen ik mijn auto ophaalde en Tesla hem voor 90% had opgeladen, was ik verbaasd dat ik een typical range zag van 400km, terwijl je meer verwachtte. Ook met mijn eerste range charge thuis kwam ik niet in de buurt van de beloofde 480km. Dan denk je nog dat het in de typcial range versus rated range zit, maar je hebt feitelijk niet de gehele capaciteit van de accu ter beschikking. Ik kan me niet anders indenken dat dit voor heel veel nieuwe Tesla rijders een verrassing en een domper is.
Deze toch?

image.jpeg
 
Last edited:
Leuk filmpje maar wel complete BS. Met mijn niet sportbike, een MT-01, reed ik al mijn P85 en nu 90D compleet zoek. Gewicht en koppel doen een hoop.
Hmmm...net een stukje hierover in Tesla gebeurtenissen geplaatst. Ik twijfel er niet aan dat een gemiddelde motor sneller zal zijn, maar kennelijk is het besef van een motorrijder dat hij vooraan het stoplicht niet altijd op zijn dooie akkertje kan optrekken er nog niet helemaal.