Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
15025431_1129130363867756_6965567006044824151_o.jpg
 
  • Like
Reactions: S-19910
Natuurlijk, maar als altijd wordt de soep niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend en heeft hij tot nu kunnen roepen wat hij wil maar dat wordt nu anders. Er staat een legertje adviseurs om hem heen waar hij niet omheen kan, regels die gevolgd moeten worden en vooral nu proberen om niet een vertegenwoordiger te zijn van een deel van het volk maar van een wereldnatie. We zullen wel zien. Laten we hem maar succes wensen, it's all we can do.
 
Begrijp (jammer genoeg helemaal) wat je bedoelt, maar je moet, vind ik, wel beloven je (uitgeprinte) bericht op te eten als je ongelijk hebt ;). Genk heeft niet noodzakelijk iets met Charleroi te maken, en Antwerpen al evenmin iets met Luik (behalve blijkbaar in de internationale perceptie:().
Als wij Ollanders berichten vernemen over stakingen in België zijn we niet selectief in waar die zijn, ze zijn in België.
En ja Carl, als ik ongelijk krijg print ik mijn tekst op een taart. Die ga ik dan met gepaste ootmoedigheid verorberen ;)
 
Begrijp (jammer genoeg helemaal) wat je bedoelt, maar je moet, vind ik, wel beloven je (uitgeprinte) bericht op te eten als je ongelijk hebt ;). Genk heeft niet noodzakelijk iets met Charleroi te maken, en Antwerpen al evenmin iets met Luik (behalve blijkbaar in de internationale perceptie:().

Opel Antwerpen al vergeten ? Lees deze post nog eens...
Nooit zal Tesla naar België of Vlaanderen komen.