Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Alle vragen werden gesteld vanuit het perspectief dat je momenteel een ICE vloot beheert.
Vervolgens werd gevraagd hoeveel je extra zou willen betalen om bepaalde (imaginaire) voordelen te verkrijgen.
Alles om te kunnen concluderen dat een EV vloot die voordelen kan bieden tegen die extra kosten.
Ach, het verbrandt weer wat EU geld dat op die manier niet naar de fossiele of agrarische industrie gaat.
 
  • Funny
Reactions: S-19910
Kreeg van het EU project ICVUE de vraag om onderstaande enquete in te vullen. Hierin wordt gekeken naar de externe invloeden op het succes van elektrisch rijden. Het invullen duurt tussen de 5 en 10 minuten. Enquete komt uit Duitsland, de vertaling is soms een beetje vreemd;), maar zouden jullie deze desondanks ook willen invullen?

https://de.surveymonkey.com/r/i-cvue2016_NL

Thanks! :):cool::D
done.
Confronterend om te constateren dat ik blijkbaar veel meer wil betalen om een seconde sneller op 100 te zitten, dan voor opheffen van de milieu-effecten....
 
Hey

Als Tesla rijder , gaan jullie wel eens naar binnen voor iets te eten/drinken tijdens het laden indien dit mogelijk is ?
Ik vraag mij namelijk af als het de moeite is om bijvoorbeeld een laadstation te openen als de chauffeurs toch in hun wagen blijven zitten of terug naar huis gaan
 
Even iets heel anders: heeft er iemand voor de periode 20 januari tot 31 januari sneeuwkettingen te leen? zijn voor de standaard 19" velgen (245/45R19)? Mijn dank is groot, want ik denk dat de kans klein is dat hij nodig is. Ik kom ze halen en brengen met bloemen en chocola :)
 
Hey

Als Tesla rijder , gaan jullie wel eens naar binnen voor iets te eten/drinken tijdens het laden indien dit mogelijk is ?
Ik vraag mij namelijk af als het de moeite is om bijvoorbeeld een laadstation te openen als de chauffeurs toch in hun wagen blijven zitten of terug naar huis gaan
eten, drinken, toiletteren, outletshoppen, gezellig keuvelen met taxichauffeurs...
 
  • Like
Reactions: S-19910
Hey

Als Tesla rijder , gaan jullie wel eens naar binnen voor iets te eten/drinken tijdens het laden indien dit mogelijk is ?
Ik vraag mij namelijk af als het de moeite is om bijvoorbeeld een laadstation te openen als de chauffeurs toch in hun wagen blijven zitten of terug naar huis gaan
Ik ga vrijwel altijd de auto uit en ik denk dat ik in drie kwart van de gevallen wel wat eet of drink ter plekke. Alleen Van der Valk ben ik niet zo'n fan van, ik ga geen restaurantprijzen betalen aan een bedrijf dat maar vrij matig eten op tafel zet. Ik vind het echt niet erg om 20-25 euro voor een hoofdgerecht kwijt te zijn, maar dan weet ik zat leuke restaurantjes in het centrum van Enschede waar ik echt wel een mooi en goed klaargemaakt stukje vlees krijg voorgeschoteld.

Op dat punt vind ik een Burger King nuttiger, dan betaal je fastfoodprijzen voor fastfood. Of bijv. in Duitsland dat je gewoon in het wegrestaurant een pizza of schnitzelmenu eet voor een tientje.
 
Hey

Als Tesla rijder , gaan jullie wel eens naar binnen voor iets te eten/drinken tijdens het laden indien dit mogelijk is ?
Ik vraag mij namelijk af als het de moeite is om bijvoorbeeld een laadstation te openen als de chauffeurs toch in hun wagen blijven zitten of terug naar huis gaan
Van de 31 SuC bezoeken heb ik 2 keer niks genuttigd. Een keer omdat er niemand onze bestelling komt opnemen. En een andere keer was er geen horeca in de buurt (Amsterdam ZO). Wel gezellig met de mannen van Snow staan kletsen toen.
 
Even iets heel anders: heeft er iemand voor de periode 20 januari tot 31 januari sneeuwkettingen te leen? zijn voor de standaard 19" velgen (245/45R19)? Mijn dank is groot, want ik denk dat de kans klein is dat hij nodig is. Ik kom ze halen en brengen met bloemen en chocola :)
Je mag ze van mij met alle plezier lenen. Als ze voor de carnaval maar weer terug zijn. Venlo ligt weliswaar niet om de hoek, maar mogelijk op de route naar de wintersport.. PM me maar. Zie dat je al meer aanbiedingen hebt...:)
 
Ik weet niet, waar ik dit in het BeNe-Forum kwijt kan als info, dus dan maar hier.

Dinsdag 24 januari a.s. is er in Amsterdam 'savonds een podium discussie over "toekomstverkeer" met 5 wetenschappers.
Misschien voor de een of ander interessant om er ook naar toe te gaan? :)
Toekomstverkeer | Universiteit van Nederland

zag het langskomen bij twitter #toekomstverkeer
 
:eek::cool:
Je mag ze van mij met alle plezier lenen. Als ze voor de carnaval maar weer terug zijn. Venlo ligt weliswaar niet om de hoek, maar mogelijk op de route naar de wintersport.. PM me maar. Zie dat je al meer aanbiedingen hebt...:)

Als je door Antwerpen komt dan mag jij mijn nieuwe zelfoprijdende kettingen lenen. Te monteren op een bout. Erg handig. Vorig jaar gekocht, maar niet nodig gehad. Heb het merk niet bij de hand maar kan ik je morgen meedelen. Ingesteld op maat 19.
Zouden ""het neusje van de zalm zijn ". Wat de aankoopprijs betreft lijkt dat wel zo. :mad::)
 
Hey

Als Tesla rijder , gaan jullie wel eens naar binnen voor iets te eten/drinken tijdens het laden indien dit mogelijk is ?
Ik vraag mij namelijk af als het de moeite is om bijvoorbeeld een laadstation te openen als de chauffeurs toch in hun wagen blijven zitten of terug naar huis gaan

Met uitzondering van de SuC vlak bij kantoor, die ik gebruik in geval van nood, consumeer ik altijd. Voor lange ritten in het buitenland programmeer ik dat doorgaans met lunch. Volgende week vertrek ik naar Marseille. Lunch in Aarlen, overnachting in Beaune in hotel met SuC. Doen. :):)
 
  • Like
Reactions: S-19910
Bij mij is ie naar behoren opgelost die kraak. Weet niet of jij hetzelfde hebt, meer een soort knak bij het uitsturen. Dit is het bijbehorende item op de bon:
View attachment 204663

Bij mij (AWD) nu ook opgelost sedert vrijdag. Ik voel nu ook niet meer de (lichte) trilling van de voorste motor in m'n stuur (waar jij, Bas, vermoedelijk zelfs geen last van had met je RWD).

Opmerking: Customer states: Steering click when turning the steering wheel full.
Correctie: Exterior NVH General Diagnosis Noise coming from the the steering rack
Correctie: Install Shims and Replace Steering Rack Bolts To Prevent Steering Wheel Clicking (Dual Motor Vehicle)
Installed Shims and Replace Steering Rack Bolts To Prevent Steering Wheel Clicking
FRICTION SHIM, M14 x 17.5 x 0.16, STL, GRADE 25 (1080982-00- A)
page1image76800

Betalingsmiddel: Garantie
 
  • Informative
Reactions: basvk