Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Beste allen, ik heb pas geleden een Tesla Model S 75 KwH zakelijk aangeschaft. Ik was mijn opties aan het verkennen om de auto zakelijk te verzekeren, echter twijfel ik welke verzekeraar ik moet kiezen. Ik heb 2 schadevrije jaren en vroeg me af of jullie bepaalde verzekeraars aanraden? Alvast bedankt voor de moeite!
 
Onderweg naar vakantie leuke nieuwe functie ontdekt Zojuist op mars geweest met een marslander als je op de planeet duwt en de ander is een paintfunctie. Volgens mij is dit na de nieuwst update gebeurd afgelopen week. Te vinden door op tesla logo te duwen boven aan scherm.
 

Attachments

  • IMG_1662.JPG
    IMG_1662.JPG
    414.9 KB · Views: 49
Onderweg naar vakantie leuke nieuwe functie ontdekt Zojuist op mars geweest met een marslander als je op de planeet duwt en de ander is een paintfunctie. Volgens mij is dit na de nieuwst update gebeurd afgelopen week. Te vinden door op tesla logo te duwen boven aan scherm.
Heb dit ook ontdekt, maar hoe zet je dat beeld terug uit?
Ik heb dan maar een reset gedaan.
 
hoi dames en heren

ik heb ook een mooie radio-flyer mogen ontvangen na 1 referall!

deze ga ik doneren aan villa pardoes Villa Pardoes mocht er iemand mee willen doen is dat welkom dan is de inteken lijst om in een tesla te rijden niet te lang voor de kinderen. of kunnen ze tegen elkaar racen :)

je kan me een pm sturen mocht je hem ook af willen staan

alvast bedankt

jeroen
 
Na een trip van Antwerpen naar Zwitserland constateer ik dat het linkse voorwiel de pas gereinigde velgen helemaal onder het remstof zitten en het rechtse wiel vooraan nog gewoon blinkt. Na een tussentijdse afkuis in Mulhouse was bij aankomst in hotel het wiel weer zwart van het remstof en op het rechtse wiel was geen verslechtering te zien.

Wat kan er mis zijn of is dit normaal?
 
Na een trip van Antwerpen naar Zwitserland constateer ik dat het linkse voorwiel de pas gereinigde velgen helemaal onder het remstof zitten en het rechtse wiel vooraan nog gewoon blinkt. Na een tussentijdse afkuis in Mulhouse was bij aankomst in hotel het wiel weer zwart van het remstof en op het rechtse wiel was geen verslechtering te zien.

Wat kan er mis zijn of is dit normaal?
Mogelijks de remcilinders van het linkerwiel die niet meer mooi hun druk lossen. Kan je een verschil voelen in dikte van remmateriaal op je blokjes tussen links en rechts?