Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Inderdaad, ik heb ook geprobeerd om ReGen volledig te krijgen bij vertrek 's morgens door voldoende voor te verwarmen, maar dat lukt me niet. Zijn jullie zeker dat het voldoende is om de verwarming aan te zetten ? Je moet niet de auto via de app "starten" (wat dat ook mag betekenen) ?
Het aantal kw’s waarmee je laadt maakt nogal wat uit. Bij vorst is zelfs is de 11kw paal voor mijn deur niet voldoende om de gele streepjes weg te krijgen. 22kw does the trick dan nog wel (op kantoor).

Edit ps: ‘starten via de app’ heeft alleen zin voor de toevallige voorbijganger die zin heeft in een ritje met jouw tesla;)
 
Last edited:
Dat laatste is voor mij de belangrijkste reden om een - gebruikte - Keba P20 - te kopen.

Het is maar de vraag of de gele streepjes echt al voor vertrek weg gaan bij 22 Kw. laden. Dan is het ook nog niet zo'n probleem. Al heel snel komen de eerste streepjes vrij en remt hij enigszins. Verder is het bij kou in het begin wat opletten, net als we gewend waren :)
 
Voor wie nog een witte olifant zoekt: er zijn op ev-cpo plots wat meer 75D's met de BTX8 batterij (85kWh/400V) en de nieuwe drive-unit DU00, verschenen in Europa. Je moet er echt wel snel bij zijn want alvast die met luchtvering verdwijnen heel snel!

Een half uur geleden nog 15, nu nog 11...

Maar misschien vult Tesla wel aan want het is vreemd dat die BTX8'en plots opnieuw in getale verschijnen.

(Ik zoek een 75 RWD met BTX8 batterij, maar ik vrees dat dat een roze olifant is... - hoewel je nooit mag wanhopen - een van die BTX8 75D's was gloednieuw maar had een prachtige Piano Black decor, wat ze al sinds de refresh 'officieel' niet meer maken denk ik. Is ook al weg trouwens...)
 
Last edited:
Hoe bevalt het wonen in Antartica?

Serieus, zo lang heeft de mijne echt niet nodig...en dan laad ik nog niet eens bij...

Inderdaad, ik heb ook geprobeerd om ReGen volledig te krijgen bij vertrek 's morgens door voldoende voor te verwarmen, maar dat lukt me niet.

Verwarm nu langer voor omwille van mijn zoontje van 1jaar. Daarnaast aangenaam dat de ramen niet aandampen.
Als hij niet meerijdt verwarm ik inderdaad maar 10min voor.
 
...
(Ik zoek een 75 RWD met BTX8 batterij, maar ik vrees dat dat een roze olifant is... - hoewel je nooit mag wanhopen - een van die BTX8 75D's was gloednieuw maar had een prachtige Piano Black decor, wat ze al sinds de refresh 'officieel' niet meer maken denk ik. Is ook al weg trouwens...)

@Carl een blauwe in Nederland, een zwarte in Duitsland én één in Oostenrijk ... keuze genoeg? ;)
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2017-11-14 om 07.50.25.png
    Schermafbeelding 2017-11-14 om 07.50.25.png
    164.2 KB · Views: 51
  • Schermafbeelding 2017-11-14 om 07.50.47.png
    Schermafbeelding 2017-11-14 om 07.50.47.png
    95.7 KB · Views: 37
  • Schermafbeelding 2017-11-14 om 07.51.16.png
    Schermafbeelding 2017-11-14 om 07.51.16.png
    87.2 KB · Views: 25