Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dat dacht ik ook, maar geen van beide methoden werkt bij mij.

Geen melding"start conversation" of iets dergelijks.

Krijg allen dit beeld.
image.jpeg
 
  • Funny
Reactions: PaulusdB
Ik kreeg gisteren een mail dat ik een kids tesla kon bestellen online door een referral. Deze werd geleverd op 19/09. Een week later werd de beloning gewijzigd door de toevoeging van de wall connector. Ik heb tesla gemaild met de vraag of ik deze alsnog kon krijg ipv de kids tesla die voor mij geen nut heeft. Ik heb echter nog geen reactie ontvangen. Iemand hier ervaring mee of ze hier enige flexibiliteit toepassen?
 
Ik kreeg gisteren een mail dat ik een kids tesla kon bestellen online door een referral. Deze werd geleverd op 19/09. Een week later werd de beloning gewijzigd door de toevoeging van de wall connector. Ik heb tesla gemaild met de vraag of ik deze alsnog kon krijg ipv de kids tesla die voor mij geen nut heeft. Ik heb echter nog geen reactie ontvangen. Iemand hier ervaring mee of ze hier enige flexibiliteit toepassen?

Mail eens naar [email protected] en vraag of het nog mogelijk is. Vermoedelijk zit de mini Tesla al in de verhandeling van de zending en is het te laat.

Zo niet, tracht iemand te vinden die een mini wil en dan voor hou een Wall connector wil bestellen. Bij mij ben je helaas net te laat.