Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk dat hij bedoelde dat je, als je een gebruikte auto koopt, door de vorige eigenaar gevolgd kan worden.
Dat is zo en dat heb je zelf in de hand. Neem met je kentekenbewijs contact op met Tesla en ze zetten hem over en de vorige eigenaar kan hem niet meer volgen.
De bal ligt bij de nieuwe eigenaar voor zover niet door Tesla afgeleverd, dan doen ze dat gelijk bij inlevering door de vorige eigenaar, zo ongeveer.
Hij vond het vooral vervelend dat hij die notifications van zijn ingeruilde auto bleef krijgen, daar reageerde ik op.
Daarnaast gaf hij ook aan dat je wat moet regelen als je zelf, niet via tesla, een 2dehands tesla koopt.
 
Hij vond het vooral vervelend dat hij die notifications van zijn ingeruilde auto bleef krijgen, daar reageerde ik op.
Daarnaast gaf hij ook aan dat je wat moet regelen als je zelf, niet via tesla, een 2dehands tesla koopt.

Ik bleef ze ook krijgen tot meer dan week lang. Ben bij Tesla geweest die zeiden dat ze de nieuwe eigenaar hadden gevraagd met het eigendomsbewijs contact op te nemen nadat hij zich gemeld had. Een dag of wat later was hij langs geweest en was ik hem snel kwijt. Ik vond het eerlijk gezegd ook wel een beetje interessant. Zag hem een paar keer met minder dan 20 km range, wat bij mij misschien maar één of twee keer was voorgekomen :)
 
  1. Heren goedenavond. Even iets anders. Ik sta in Antwerpen in de Parkeergarage Diamant naast 8x 22kw laadpunten. Na telefonisch contact met zowel Newmotion als de eigenaar van de laadpalen gaat er niks geladen worden omdat mijn pasje waarschijnlijk de oorzaak is.

    Maar de oplossing is mogelijk nabij.
    Een Antwerpse Tesla rijder houdt zijn pasje bij laadpaal nummer 4 en geeft mij zijn contact gegevens zodat ik hem later de kosten kan terugbetalen.

    Welke Belgische forummer woont hier in de buurt? Ik ben hier tot zaterdagochtend.

    ThnX
 
Oja aanmelden én afmelden natuurlijk... Maar met 22kw is dat met een soc van ca 30% na ongeveer twee uurtjes alweer klaar.

Hoi Peter, long time no see.
Alles oké?

Parking Diamant in Antwerpen is volgens mij van Interparking.
Daar kan je gratis laden met een PCard van Interparking.
Hebben ze bij de servicedesk geen kaart waarmee ze jou kunnen verder helpen ?

Ikzelf ben op reis, vandaag Oostenrijk, Slovenië, Hongarije, Kroatië en Italië op het roadtrip programma.

Succes.

Dirk
 
Last edited:
Andere Antwerpse forummers met een Pcard van Interparking misschien?
Deze kan je via de Plugsurfing app aansturen. Even registreren op plugsurfing.com, of een PM en ik start hem van hier uit voor je
upload_2017-12-28_11-0-27.png
 
  • Helpful
Reactions: Carl
  1. Heren goedenavond. Even iets anders. Ik sta in Antwerpen in de Parkeergarage Diamant naast 8x 22kw laadpunten. Na telefonisch contact met zowel Newmotion als de eigenaar van de laadpalen gaat er niks geladen worden omdat mijn pasje waarschijnlijk de oorzaak is.

    Maar de oplossing is mogelijk nabij.
    Een Antwerpse Tesla rijder houdt zijn pasje bij laadpaal nummer 4 en geeft mij zijn contact gegevens zodat ik hem later de kosten kan terugbetalen.

    Welke Belgische forummer woont hier in de buurt? Ik ben hier tot zaterdagochtend.

    ThnX
Inmiddels gelukt Peter? Anders kan je morgen mijn P+ Card lenen, ben dan in Antwerpen.
 
  • Like
Reactions: Carl