Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb de bestelling nog niet afgerond, dat kan nog tot eind maart. De kleur moet nog gekozen worden. Dus als iemand interesse moest hebben mag altijd een bericht sturen.

Als de bestelling niet afgerond is dan kan je nog opteren voor de Wall connector.

Vermoedelijk blijf jij bij opnieuw inloggen om de bestelling te vollediger of af te ronden halsstarrig bij de mini zitten. Jouw browser onthoudt dat.

Tip: verander een maal van browser. Firefox bv. Dan start je van zero.
 
Geldt dat ook voor de hoedenplank?
Helaas nog niet de gouden greep gevonden. Wel: als je de leuningen plat legt dan kun je de hoedenplank netjes tussen voorstoelen en achterbank kwijt.
Heb je de achterstoelen in gebruik kun je alleen de hoedenplank dubbel gevouwen inklemmen bovenin maar dan ben je het zicht naar achteren kwijt. Dus wie heeft het goede idee?

Ik laat het liefst geen delen van de auto thuis en zeker op vakantie is het fijn de ruimte te kunnen afdekken als je op plaats van bestemming bent en de bagage is uitgeladen.
 
Helaas nog niet de gouden greep gevonden. Wel: als je de leuningen plat legt dan kun je de hoedenplank netjes tussen voorstoelen en achterbank kwijt.
Heb je de achterstoelen in gebruik kun je alleen de hoedenplank dubbel gevouwen inklemmen bovenin maar dan ben je het zicht naar achteren kwijt. Dus wie heeft het goede idee?

Ik laat het liefst geen delen van de auto thuis en zeker op vakantie is het fijn de ruimte te kunnen afdekken als je op plaats van bestemming bent en de bagage is uitgeladen.
ik leg(de) 'm altijd 90 graden gedraaid plat in de trunk neer maar weet even niet meer zeker of dat ook gaat zonder de achterbank plat te leggen...
 
ik leg(de) 'm altijd 90 graden gedraaid plat in de trunk neer maar weet even niet meer zeker of dat ook gaat zonder de achterbank plat te leggen...

Jawel, dat was ook onze aanpak in het begin toen we de 7 zitter S hadden en het kuiltje in de trunk niet gebruikt kon worden. Het kan nu ook nog maar dan dekt hij de kelder gedeeltelijk af en het mooie van de kelder is dat grote koffers er rechtop in kunnen staan.
 
  • Informative
Reactions: simonsmidt
Even een algemene "feel good" post van mijn kant. Mijn opa (89) gaat donderdag euthanasie laten plegen i.v.m. dementie en allerlei gevolgen daarvan. Hij is opgegroeid in Indonesië en kon op zijn 12e al paardrijden, schieten en autorijden. Zijn vader had toentertijd (~1940) een auto die zo'n 100 km/u kon halen! Nu heeft Tesla Duiven de moeite genomen om naar ons te komen en ruim een halfuur rond te rijden in een Model X P100D om mijn opa en oma wat afleiding te bezorgen. Het was geweldig! Nooit gedacht dat mensen van 89 en 82 het leuk vonden om Ludicrous mode mee te maken! Zo leer je mensen nog eens kennen haha. Zij hadden natuurlijk van mij al alles geleerd over Tesla, maar om het zelf zo te ervaren was wel heel bijzonder. Ik heb zelf ook een stukje mogen rijden en WOW wat gaat dat hard! Dit is een van de vele voorbeelden waarom ik zo'n fan ben van Tesla en de mensen die er werken! Ik weet dat sommigen bij Tesla meelezen op het forum. Bij deze: ontzettend bedankt voor deze fantastische ervaring voor mijn opa en oma. Ze vonden het geweldig!

IMG_3659.JPG
 
Leuk artikel voor als er weer eens wordt beweerd dat er te weinig stroom is als we massaal EV gaan rijden (en laden).
Ook goede mogelijkheid om het Duits weer eens op te halen :)

So viel Strom brauchen Autos mit Verbrennungsmotor | Edison
Inderdaad een goed artikel over hoeveel stroom en energie er wel niet nodig is om auto's met een brandstofmotor te laten rijden, met andere woorden hoeveel energie er al is verbruikt voordat de benzine in de tank zit. Dit wordt vaak door ICE-rijders wel eens vergeten.