Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Dan is het toch zover... Toch een nieuwe S aangeschaft. Ik heb altijd geroepen dat ik mijn oude S als eerste en persoonlijk het museum in zou rijden. Maar de verleiding was te groot...
Het is de blauwe 75D geworden. A Beautiful Silhouette. Wat een auto! En wat een vooruitgang. Wederom!

Prachtige wagen, nu deze zie weet ik zeker dat ik de goede kleur gekozen heb, blauw! Alleen moet ik nog 4 maanden geduld hebben. Veel plezier er mee!
 
Dan is het toch zover... Toch een nieuwe S aangeschaft. Ik heb altijd geroepen dat ik mijn oude S als eerste en persoonlijk het museum in zou rijden. Maar de verleiding was te groot...
Het is de blauwe 75D geworden. A Beautiful Silhouette. Wat een auto! En wat een vooruitgang. Wederom!

Ook ik heb vorige maand het besluit genomen en exact dezelfde blauwe keuze gemaakt. Deze week mijn Signature red P85+ aangeboden in Almere. Toen ik hem zo zag staan tussen al die andere Tesla's had ik zo'n spijt van mijn keuze, Puur op financiele basis gemaakt. Ik zou graag nog doorrijden met mijn classic maar ja,.....de vooruitgang hé.
 
Welkom Bart, jammer dat ik er vandoor moest. Want ik kon nog enkele uren doorgaan over Tesla. Hopelijk kan je hier uw weg een beetje vinden.
Er is een zoekfunctie rechts boven
een foto plaatsen kan na 5 of 10 posts. Even geduld dus;)
Beste Frank
Hier be i, terug van weg geweest. Had problemen met. Inloggen op het forum . Is nu aangepast.
 
De voorbije maanden reeds veel plezier beleefd aan de Tesla model X , al 12000 km gereden .
Ik heb last van steeninslag op de voorruit , momenteel 3 plekjes,
Hebben jullie dat ook voor?
Ik had een vervang wagen meegekregen een 100D , had oudere mensen als passagier ,ons even laten gaan , maar moest snel stoppen , de man van het koppel werd onwel!! Dat was wijs man.
Weet er iemand waar en wanneer er in Turnhout suppercherger van Tesla komt?

Groetjes
Bart
 
De voorbije maanden reeds veel plezier beleefd aan de Tesla model X , al 12000 km gereden .
Ik heb last van steeninslag op de voorruit , momenteel 3 plekjes,
Hebben jullie dat ook voor?
Ik had een vervang wagen meegekregen een 100D , had oudere mensen als passagier ,ons even laten gaan , maar moest snel stoppen , de man van het koppel werd onwel!! Dat was wijs man.
Weet er iemand waar en wanneer er in Turnhout suppercherger van Tesla komt?

Groetjes
Bart
In Turnhout komt geen SuperCharger omdat jij daar woont :D
Het is niet gebruikelijk dat mensen een lokale SuperCharger, anders dan in een bijzonder geval, gebruiken voor regulier laden.
 
  • Like
Reactions: MusQueTear
Hear this, hear this; Tesla bestormt de 'ranglijst verkoopcijfers auto's' (over maart)
Met slechts 2 modellen in het gamma is het kleine merkje opgerukt naar een 18e plek (vd 40). Kijk vooral even naar de merken die eronder bungelen! Daar staan toch namen die ooit een groot deel vd taart voor rekening namen.


Schermafbeelding 2018-04-04 om 22.51.47.png


Ook leuk is het lijstje met de verkopen per model: de Model S staat op een mooie 18e plek (vd 272)

Schermafbeelding 2018-04-04 om 22.52.13.png