Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteravond stond de auto met 14% over op de parking en de MCU startte niet op. Na een herstart werkte de app weer. 14% zal zijn omdat de airco is blijven doorblazen tot 20% en dan 6% verlies door de vele checks met de app. Nachtelijk laden op de SuC Amsterdam en het was opgelost. Volgende keer let ik er wel op dat ik Teslafi effectief ook uit zet :)
 
Last edited:
Vanochtend mijn schatje (MS60D) geüpgradedededed naar een MS75D!
xCe7Vtv.png


Wat hebben ze dat toch gaaf voor mekaar. Inloggen in je account, "Upgrade naar 75" knop klikken, betalen, stap in je auto en zie 'm rebooten en, hoppa, klaar!

Nu nog hopen dat ze "uncorked" kan worden (VIN 188xxx). Meteen even Tesla gemailed (het antwoord was begin dit jaar nog "nee", maar inmiddels lees ik veel berichten dat aanhouders winnen :D en dat, toen 't "uncorken" nog nieuw was Tesla NL nog niet helemaal overal goed op de hoogte was).
 
Last edited:
Vanochtend mijn schatje (MS60D) geüpgradedededed naar een MS75D!
xCe7Vtv.png


Wat hebben ze dat toch gaaf voor mekaar. Inloggen in je account, "Upgrade naar 75" knop klikken, betalen, stap in je auto en zie 'm rebooten en, hoppa, klaar!

Nu nog hopen dat ze "uncorked" kan worden (VIN 188xxx). Meteen even Tesla gemailed (het antwoord was begin dit jaar nog "nee", maar inmiddels lees ik veel berichten dat aanhouders winnen :D en dat, toen 't "uncorken" nog nieuw was Tesla NL nog niet helemaal overal goed op de hoogte was).
Back to the future verbleekt hierbij.....!
 
  • Like
Reactions: shthpnz and RobIII