Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zou ermee ophouden...
Net zoals mensen op zijn gehouden met humor te begrijpen of als het niet de humor is welke zij aanspreekt je er niets van aan te trekken... of als het een bekende is van iemand hier.. sorry dan... maar kom op zeg.. Doorgeslagen politieke correctheid tegenwoordig.. Einde verhaal lijkt mij zo.... als je het niet zint, geef duimpje omlaag..dat zal mij leren....
 
  • Funny
  • Like
Reactions: sweep and basvk
Er is niks humor aan. Geen probleem dat je een andere smaak hebt, maar als je al vind dat je mening over je smaak interessant is voor andere mensen, hou dan de persoon waarover je het hebt in z'n waardigheid.

Als je al een geforceerd grapje wil maken, zeg dan iets als "hij had precies geen geld meer voor een dure actrice" of "blijkbaar heeft ie qua smaak in vrouwen even veel oog voor detail als Tesla voor bouwkwaliteit".
 
BB06A46B-4194-48C1-B262-98ADB67E2B9A.jpeg
2B32664F-DA5A-4FC2-81E3-A4963DA87EA1.jpeg
8AA315BF-7571-40E9-9845-DA744BA448E4.png
Gardenista in Ophemert. Had ik niet verwacht, stond ook niet aangegeven op de website. Volgensmij ook niet op een aggegraat. 4x 22 en een DC snellader. Gratis....
 
  • Like
Reactions: basvk and wooter
Moet ik nu een dislike geven? ;)

Aggregaat vind ik niet zo gek. Menig festival draait daar ook op, en als ook laadvoorzieningen daarop draaien, dan is dat een service voor de EV-rijder die toch moet laden. Ja, het was beter als het er niet was, maar het enige alternatief is de nodige voorzieningen aanleggen in een wei, en dat is niet altijd even praktisch voor eenmalige evenementen.
 
Moet ik nu een dislike geven? ;)

Aggregaat vind ik niet zo gek. Menig festival draait daar ook op, en als ook laadvoorzieningen daarop draaien, dan is dat een service voor de EV-rijder die toch moet laden. Ja, het was beter als het er niet was, maar het enige alternatief is de nodige voorzieningen aanleggen in een wei, en dat is niet altijd even praktisch voor eenmalige evenementen.

:) Klopt, maar was bij een kasteel en ik dacht wel dat er een grote aansluiting zou zijn. Ook had ik eerst gekeken of er een aggregaat stond maar blijkbaar niet goed... en tegenwoordig kan je ook dit soort oplossingen nemen zoals de mannen van Greener. Dan kan je 24/7 met een kleine aansluiting de batterijen vullen en dan heb je ook geen last van piek momenten en zonder diesel te verbranden. Kan ook stand Alone.
 
  • Informative
Reactions: basvk and wooter
Een gevalletje van onbekend is onbemind?

Als ik overigens bij Greener ga kijken, zie ik dat ze foto's hebben van hun installatie naast o.a. een F&L aggregaat. Het ene sluit het andere niet uit.

Klopt, ik heb die mannen een paar keer mogen ontmoeten. Het is een combi soms. Mooiste is PV container met accu, netaansluiting en als die er niet is een aggegraat. Ook als er geen verbruikt is van Electra of een heel klein beetje staat de aggegraat toch starionair te draaien. Als je hem als back up gebruikt om je accu te vullen scheelt dat al erg veel.