Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Last edited:
image.jpg


Paal 1 van 5 staat op parkeerplaats bij de zaak :)
 
Die van mij komt 28 juni, dus laat maar komen die model S. Ben er bijna klaar voor.

Dag Ray,

Gisteren sprak ik op een feestje met Abram de P. (woonachtig te Z.). Ik vertelde hem over de tesla. Hij gaf aan dat een collega van hem er ook een heeft besteld. Ben jij dat wellicht? Sorry voor de afkortingen, ik ben niet zo'n voorstander van volledige namen op internet.

Met vriendelijke groet,

Daniel
 
Beste Telsa S mensen!
Even ter info!
In verband met laadpassen voor BE (en NL en EU):
Ik kreeg net een telefoontje van ENECO, mijn stroom leverancier (als antwoord op een fax aan hen): in NL hebben ze al laadpunten en passen, ze zijn volop bezig met én laadpassen, én laadpalen (ook ik BE en EU) én laad infrastructuur (thuis).... Eneco wil via haar laadpunten (en passen) e.d. 100% groene stroom kunnen leveren.... Binnenkort zou ik daarover meer info krijgen...
 
Ik weet niet welke Autovisie jij hebt, maar het is toch echt de blauwe. Hij rijdt wel "groen". Dat dan weer wel.......

Sorry PDK, maar dit is echt een "groene" (kleur wel te verstaan). Allereerst zegt de redacteur het zelf op pagina 41 ("diepe grijsgroen met licht leer"). Ik geef toe dat door de schittering van de zon hij blauw lijkt, maar kijk ook maar goed op pagina 42 en met name pagina 44 waar de S aangesloten is om te laden.
Dat is precies de donkergroene kleur die ik zelf heb uitgekozen nadat ik er een proefrit in heb gemaakt. Sterker nog zou me niet verbazen als dat zelfs dezelfde auto was!
De "blauwe" is echt blauw en neigt niet naar grijs/zwart. De groene kleur is heel diep en donkerder.

Maar misschien moeten we het allemaal even aan onze partners vragen want vrouwen zijn over het algemeen niet kleurenblind (in tegenstelling tot "ons mannen") :biggrin:
 
Sorry PDK, maar dit is echt een "groene" (kleur wel te verstaan). Allereerst zegt de redacteur het zelf op pagina 41 ("diepe grijsgroen met licht leer"). Ik geef toe dat door de schittering van de zon hij blauw lijkt, maar kijk ook maar goed op pagina 42 en met name pagina 44 waar de S aangesloten is om te laden.
Dat is precies de donkergroene kleur die ik zelf heb uitgekozen nadat ik er een proefrit in heb gemaakt. Sterker nog zou me niet verbazen als dat zelfs dezelfde auto was!
De "blauwe" is echt blauw en neigt niet naar grijs/zwart. De groene kleur is heel diep en donkerder.

Maar misschien moeten we het allemaal even aan onze partners vragen want vrouwen zijn over het algemeen niet kleurenblind (in tegenstelling tot "ons mannen") :biggrin:

Ik denk dat dat het beste is, want ik zou toch zweren dat deze blauw is. Ik heb weleens vaker discussies over kleur gehad met de vrouw, dus dat is een goede benchmark. Wellicht even vragen in Eindhoven.