Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
En je gelooft het misschien niet, maar ik heb gedroomd dat maandag de prijzen voor ons kekend worden gemaakt.

Het komt misschien door die banner van "one two one 7 two zero one two" boven aan deze pagina, daar heb ik gisteravond op zitten puzzelen wat dit kan betekenen.

Ik werd wakker en zag dat het 17 december 2012 moest zijn, dus maandag.

Ik ben niet zo'n dromer maar we zullen zien!:rolleyes:

- - - Updated - - -

En je gelooft het misschien niet, maar ik heb gedroomd dat maandag de prijzen voor ons kekend worden gemaakt.

Het komt misschien door die banner van "one two one 7 two zero one two" boven aan deze pagina, daar heb ik gisteravond op zitten puzzelen wat dit kan betekenen.

Ik werd wakker en zag dat het 17 december 2012 moest zijn, dus maandag.

Ik ben niet zo'n dromer maar we zullen zien!:rolleyes:
 
En je gelooft het misschien niet, maar ik heb gedroomd dat maandag de prijzen voor ons kekend worden gemaakt.

Het komt misschien door die banner van "one two one 7 two zero one two" boven aan deze pagina, daar heb ik gisteravond op zitten puzzelen wat dit kan betekenen.

Ik werd wakker en zag dat het 17 december 2012 moest zijn, dus maandag.

Ik ben niet zo'n dromer maar we zullen zien!:rolleyes:

leuk! nog niet gezien die banner, nu wel!
 
Ik ben vanmorgen geweest en heb het volgende gehoord van Tesla:
- aflevering vanaf april/mei 2013
- 3-fase laden wordt mogelijk
- met mijn nummer is verwachte aflevermaand oktober 2013
- als je nu reserveert, zal het erom spannen of ie nog voor eind 2013 er is
- prijzen voor de kerst bekend, dus ik zeg nog een weekje

Verder weinig nieuwe dingen, wel iemand gesproken die in Tilburg bij Tesla gaat werken. Hij kwam kijken hoe de auto eruit ziet.

Blijft een mooie bak, van buiten mag het van mij nog iets strakker. Ik vind de kieren tussen de verschillende platen best groot. Maar voor een Amerikaan valt het helemaal niet tegen.

Proefritten in kwartaal 1 van 2013, van ongeveer 30 minuten.

Hoor graag andere weetjes van jullie.
 
zou dit geen "gat in de markt" kunnen zijn?:biggrin:
Tesla string.jpg
 
Ok, This needs translation!!

Hi Lloyd, I don't think it's a good idea to translate this. But you asked for it, so I make a translation just as we say it word by word: "wouldn't this be a hole in the market?" I think that XFrank likes also other types of model S, but honest, this model S is also good for me.

- - - Updated - - -

Hi Lloyd,

I see that you are from California (USA). I wonder if you already have a Tesla Model S. If you do so, maybe you can tell us more about daily use. What do you think is not good in daily use? And what do you really like of the car.
Please let us know, because we have to wait at least for 4 months before the first Model S is been delivered in The Netherlands & Belgium.
 
Leuk te lezen dat hier dus ook een NL thread is.... ben vooral benieuwd of er hier op het forum ook een aantal "Athlon-lease" signature performance afnemers onder ons zijn... (en dan vooral welk productienummer zij hebben).
Weet daarnaast iemand meer info te hebben over de 3 fasen aansluiting en wat je er in NL al aan voorbereidingen voor kunt treffen....?
 
Weet daarnaast iemand meer info te hebben over de 3 fasen aansluiting en wat je er in NL al aan voorbereidingen voor kunt treffen....?

De EU aanpassingen (waaronder ook de laadmogelijkheden neem ik aan) zullen voor kerst bekend gemaakt worden:

As a quick follow up I would like to inform that all the European prices will be announced now before Christmas together with the different modifications and aspects of the European model.

We are therefore all waiting in great excitement these days.

dit stond in de mail die ik vandaag kreeg