Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hij slaat de plank soms mis maar wat een prachtige uitdrukkingen kent de Vlaamse taal:
"...wanneer de laatste sprankel stroom aan de batterij is onttrokken."
"...maar dan zie je de jus zo uit de batterij wegvloeien."
"...wanneer je er echt de pees op legt."
"...wij zijn achter de sofa op zoek naar de laatste centjes."

Klinkt als...Suske & Wiske! Geweldig.

Zeker en Vast !
 
Nou de kogel is door de kerk! bestelling gedaan zonder proefrit. Dank aan allen die een bijdrage geleverd hebben aan dit prachtige forum met heel veel informatie en prachtige tips. MS85, grijs, Pano, 19", stof, tech pakket, parkeer sensoren en hoedenplank.
Kreeg helaas geen korting en kan niet inruilen was even een schock :) wel levering voor 31-12-2013
Volgende week maar wel even proefrijden in Eindhoven.
 
Nou de kogel is door de kerk! bestelling gedaan zonder proefrit. Dank aan allen die een bijdrage geleverd hebben aan dit prachtige forum met heel veel informatie en prachtige tips. MS85, grijs, Pano, 19", stof, tech pakket, parkeer sensoren en hoedenplank.
Kreeg helaas geen korting en kan niet inruilen was even een schock :) wel levering voor 31-12-2013
Volgende week maar wel even proefrijden in Eindhoven.

Van harte! Jij hebt de kortste wachttijd!
 
Ik heb gisteren nog wat heen en weer gemailed met George Blankenship en kreeg van hem deze mail terug:

But now... your car is on the way and it will have 3-phase charging!!!
Ik weet niet of ik dat moet intepreteren alsof mijn auto nu al écht gemaakt is en op de boot staat of niet.

Aan de andere kant wel logisch wellicht, shipping was 41 dagen? Aangezien ik met 54 dagen mijn Model S moet krijgen is het wellicht wel logisch dat hij nu op de boot staat.
 
Nou de kogel is door de kerk! bestelling gedaan zonder proefrit. Dank aan allen die een bijdrage geleverd hebben aan dit prachtige forum met heel veel informatie en prachtige tips. MS85, grijs, Pano, 19", stof, tech pakket, parkeer sensoren en hoedenplank.
Kreeg helaas geen korting en kan niet inruilen was even een schock :) wel levering voor 31-12-2013
Volgende week maar wel even proefrijden in Eindhoven.

Een van de wijzere besluiten in je leven :wink:
 
Tesla newsletter komt net binnen:

EUROPE NEWSLETTER
eu_newsletter_july_august_03.jpg

FIRST CUSTOMER CARS ARE ON THEIR WAY!

The wait is nearly over and the final countdown has begun! Our Tilburg Assembly Plant is now fully operational and processing the very first European Model S customer cars. We look forward to getting Model S on the road as we start handing over keys.
We’ll be celebrating the arrival of the first European cars with delivery events in Oslo, Zurich and Tilburg in August. This initial activity will begin the ramp up of European deliveries, so if you have a Model S order, look out for a delivery email arriving in your inbox soon.
eu_newsletter_july_august_06.jpg