Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hier precies dezelfde overweging na de upgrade (zij het een pearl white). Als ik naar foto's kijk vind ik 'm niet misstaan (maakt het kleurenspel zwart/wit wel mooi af). Maar in het echt nog niet bekeken. De algemene mening hier is niet positief.
Volgens info hier schijnt die er heel makkelijk weer af te kunnen (mooi, dan nemen we 'm). Van Lester begreep ik later weer dat er wel kans op lakschade is (ojee :confused: ) ; maar als je 'm nu niet kiest, je 'm achteraf gratis kan afhalen bij een service center (terwijl in de US ze er dan weer voor moeten betalen).
Je begrijpt: ik twijfel ook nog.

Mijn gedachte ook. Ik heb de spoiler eraf gelaten, maar ik zou hem toch wel graag willen ontvangen om de mogelijkheid te hebben hem erop te zetten. Ik kan me niet voorstellen dat Tesla daar moeilijk over gaat doen, want ik had hem gratis kunnen meebestellen. Ik zal het aan de DS vragen wanneer die belt (waarschijnlijk volgende week).

Als het servicepakket echt beperkt blijft tot 80.000 km, dan ga ik toch maar voor de losse onderhoudsbeurten à €700. Want je hebt dan niet de verplichting om al na 20.000 km binnen te komen.
 
Na maanden hier meegelezen te hebben zal ik me ook maar eens op dit forum melden. Even voorstellen: woonachtig in Rhoon, blauwe Model S 85kWh, 21 inch, pano, zwart leer, pianolak, tech package, PDC, verwachte leverdatum okt / nov.

Het begint nu echt wel te kriebelen hier. Zeker nu ik net een Sig in levende lijve gezien heb. Wie zou dat nou zijn?
Ik zag je op de Groene Kruisweg rijden en heb je een heel stuk gevolgd tot in Portland, hoewel ik daar helemaal niks te zoeken heb.
Misschien heb je het wel gezien (zwarte Audi).
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    675.9 KB · Views: 295
Na maanden hier meegelezen te hebben zal ik me ook maar eens op dit forum melden. Even voorstellen: woonachtig in Rhoon, blauwe Model S 85kWh, 21 inch, pano, zwart leer, pianolak, tech package, PDC, verwachte leverdatum okt / nov.

Het begint nu echt wel te kriebelen hier. Zeker nu ik net een Sig in levende lijve gezien heb. Wie zou dat nou zijn?
Ik zag je op de Groene Kruisweg rijden en heb je een heel stuk gevolgd tot in Portland, hoewel ik daar helemaal niks te zoeken heb.
Misschien heb je het wel gezien (zwarte Audi).
Moet FuzzyLogic zijn geweest óf de andere meneer die hem gisteren in ontvangst nam :) Hij is wel actief op het forum, maar ik laat hem liever zelf posten alvorens ik 'verhul' wie het is.
 
Heeft er iemand nog die link naar die maintenance charts? Wat er juist wanneer moest gebeuren?

Hierbij de aanbeveling van Tesla.
Wat een dag gisteren. Zag helaas pas bij thuiskomst de andere berichten en telefoonnummers zonde dat we elkaar niet hebben gesproken. De gelukkigen heel veel plezier van jullie prachtige aanwinst en mooie postings.View attachment ModelS_Annual_Service-1.pdf
 
Last edited: