Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Thanks iedereen!

Anwb is geweest, maar kon er inderdaad niets mee. Hij heeft nog even gecontroleerd of ze deze band ergens op voorraad hadden, maar helaas.
Tesla is overigens op zaterdag niet te bereiken. Heb vrijwel alle telefoon nummers gebeld, tot het telefoon nummer voor de store in Eindhoven toe, maar meer dan een melding dat ik een boodschap ik kan spreken krijg je niet.
Dus ik vrees dat de S hier nog wel zeker tot Maandag blijft staan.

Dat je een nieuwe band moet kopen, oké, dat moet dan maar. Maar dat je in het weekend hulpeloos zit te wachten tot ze je terug bellen is echt irritant.
Het aanschaffen van een extra band ga ik zeker in overweging nemen.

Jammer van de band/velg. En jammer dat je geen gehoor kreeg. Ik moest vandaag in de richting van Tilburg en ben dus uiteraard even langs gegaan (ik wilde sowieso even in het echt een Signature Red met zilveren velgen en een Signature Red met grijze velgen vergelijken). Maar het service center/uitlevercentrum zat potdicht. Het was helemaal verlaten, dus niet vreemd dat daar in elk geval niemand de telefoon opnam.

Vreemd eigenlijk, je zou toch verwachten dat inmiddels de leveringen op gang zijn gekomen en dat ze op zaterdag ook uitleveringen doen. Ik heb zelf ook een leverafspraak op zaterdag (21 sep). Maar vandaag dus helemaal niks. Door de raampjes van de roldeuren en laaddokken kon ik wel zo'n 25 auto's zien staan (jummie).
 
Vreemd eigenlijk, je zou toch verwachten dat inmiddels de leveringen op gang zijn gekomen en dat ze op zaterdag ook uitleveringen doen. Ik heb zelf ook een leverafspraak op zaterdag (21 sep). Maar vandaag dus helemaal niks. Door de raampjes van de roldeuren en laaddokken kon ik wel zo'n 25 auto's zien staan (jummie).

Naar ik heb begrepen worden er in NL 8 Model S' uitgeleverd voor 20 september, dit betreft allemaal Roadsterhouders (die gaan voor iedereen). Op 20 september een grote pluk Athlonrijders waaronder yours truly en direct daarna, vandaar ook de vele leveringen 21/9, de anderen. Ik vermoed dat ze deze batches - want veel leveringen - nu aan het voorbereiden zijn.
 
View attachment 29522

De 21 op de party is iedereen op het forum welkom incl. Familie en of vrienden!!

Wel graag even de lijst invullen op

Welcome to Google Docs

Dan weten we een beetje waar we rekening mee moeten houden ivm borrelhapjes en drank!

Welcome to Google Docs

Ik ben er ook bij op de 21e, met de Model S (#7, als ik goed tel). Ben wel iets later want de aflevering is diezelfde dag tussen 12 en 14 uur. Gelukkig is Waalwijk vlakbij.
 
Naar ik heb begrepen worden er in NL 8 Model S' uitgeleverd voor 20 september, dit betreft allemaal Roadsterhouders (die gaan voor iedereen). Op 20 september een grote pluk Athlonrijders waaronder yours truly en direct daarna, vandaar ook de vele leveringen 21/9, de anderen. Ik vermoed dat ze deze batches - want veel leveringen - nu aan het voorbereiden zijn.
inderdaad tig veel op de 20ste voor athlon, ik haal die van mij de 19de eind van de dag op (sig282), yeah!!
mijn vrouw heeft de hele handleiding al uit...
ik twijfel nog of ik de 21ste kom, laat het wel weten
 
inderdaad tig veel op de 20ste voor athlon, ik haal die van mij de 19de eind van de dag op (sig282), yeah!!
mijn vrouw heeft de hele handleiding al uit...
ik twijfel nog of ik de 21ste kom, laat het wel weten

Bij twijfel altijd doen anders krijg je nadien spijt:biggrin:

We zitten tot nu toe op zeker 10 tesla's das toch een unieke kans dat wil je nie missen!
 
Last edited:
Vond overigens hier wat goede foto's van de spoiler CF Spoilers being delivered now? - Page 4
En voor wie wilt hier van de verschillende inleggen REAL interior shots
Deze van het CF is heel mooi. Kan je goed zien hoe de structuur verandert bij er recht tegen kijken of onder een hoek.
View attachment 29624
Nu de spoiler mat is ben ik helemaal blij dat ik hem gekozen heb, nicely understated. En bovendien zit hij vast met een stukje tape, dus hij is er ook zo weer af als het niet bevalt.
 
inderdaad tig veel op de 20ste voor athlon, ik haal die van mij de 19de eind van de dag op (sig282), yeah!!
mijn vrouw heeft de hele handleiding al uit...
ik twijfel nog of ik de 21ste kom, laat het wel weten

Je moet erbij zij hoor, de 21e. Mijn besluit om de MS te kopen is gebaseerd op de informatie van jouw blog. En ik zal niet de enige zijn. Dan kunnen we op het feestje de mede-veroorzaker van deze gekte toch niet missen?
 
Vraagje voor degene die inmiddels trots in een model S rondrijden. Ik heb kinderen die nog wel eens "ongevraagd' in de auto willen gaan zitten als deze in de garage staat. Als de keyfob in mijn jaszak zit zo'n 2 meter van de auto vandaan, kunnen ze dan theoretisch met de auto wegrijden. Ik bedoel dan perongeluk, want ze zitten meestal aan allerlei knopjes. Als dat zo is, zou het toch wel erg makkelijk zijn als er een optie in de sw aanwezig zou zijn dat je een soort van pincode in moet toetsen alvorens het scherm oplicht en je kunt wegrijden. Net zoals bij een iphone.
 
Vraagje voor degene die inmiddels trots in een model S rondrijden. Ik heb kinderen die nog wel eens "ongevraagd' in de auto willen gaan zitten als deze in de garage staat. Als de keyfob in mijn jaszak zit zo'n 2 meter van de auto vandaan, kunnen ze dan theoretisch met de auto wegrijden. Ik bedoel dan perongeluk, want ze zitten meestal aan allerlei knopjes. Als dat zo is, zou het toch wel erg makkelijk zijn als er een optie in de sw aanwezig zou zijn dat je een soort van pincode in moet toetsen alvorens het scherm oplicht en je kunt wegrijden. Net zoals bij een iphone.
Terechte vraag, fmda. Ik vraag mij dat ook af: als je in de wagen kruipt, terwijl de eigenaar (met de sleutel in zijn zak) zich wat verder bevindt (in een aangrenzende kamer, of enkele meter verder), wordt dat touchscreen dan actief, en kan iemand dan zomaar - ik wil nog niet eens denken aan wegrijden - bijvoorbeeld in de settings gaan rondklungelen, en weet ik wat voor kwaad daar aanrichten?
 
Terechte vraag, fmda. Ik vraag mij dat ook af: als je in de wagen kruipt, terwijl de eigenaar (met de sleutel in zijn zak) zich wat verder bevindt (in een aangrenzende kamer, of enkele meter verder), wordt dat touchscreen dan actief, en kan iemand dan zomaar - ik wil nog niet eens denken aan wegrijden - bijvoorbeeld in de settings gaan rondklungelen, en weet ik wat voor kwaad daar aanrichten?
Volgens mij moet bij starten de sleutel in de auto aanwezig zijn... Maar laat het aan het test panel die reeds een auto hebben
 
Volgens mij moet bij starten de sleutel in de auto aanwezig zijn... Maar laat het aan het test panel die reeds een auto hebben

Niet dus ... ik heb ervaringen gelezen van mensen die bij de auto stonden met "de sleutel"... waarna een ander zo met de auto kon wegrijden. je krijgt wel een melding op het scherm en opnieuw wegrijden na stilstand is er niet bij... staat geloof ik ook iets over in dit forum (even zoeken in de 7000+ berichten..)
Maar wat betreft de kinderen is het wel een punt natuurlijk..
 
Terechte vraag, fmda. Ik vraag mij dat ook af: als je in de wagen kruipt, terwijl de eigenaar (met de sleutel in zijn zak) zich wat verder bevindt (in een aangrenzende kamer, of enkele meter verder), wordt dat touchscreen dan actief, en kan iemand dan zomaar - ik wil nog niet eens denken aan wegrijden - bijvoorbeeld in de settings gaan rondklungelen, en weet ik wat voor kwaad daar aanrichten?

Same here.. Mijn carport ligt onder de woonkamer. Als ik op de bank zit, ben ik nog geen 3 meter van de auto verwijderd. Daar zit dan wel een betonnen vloer tussen. Vraag dan ook af of de auto dan ontgrendeld is en ben bang van wel. Met mijn huidige auto heb ik wel eens gehad dat ik 's morgens beneden kwam en alle ramen open stonden (gebeurt als de ontgrendelingsknop langer wordt vastgehouden) en ik blijkbaar op de sleutel had gezeten. Gelukkig staat hij daar wel droog en niet zichtbaar vanaf de openbare weg.

Zal dit zeker een keer testen als de auto er is..
 
Helaas!

Ik kan de 21ste niet :-( Mijn vriendin heeft die dan een klus (Home | Studio Blossom) en om nou met drie kinderen te komen waarvan er 1 nog aan de fles is (6 maanden "Tess") lijkt me niet ideaal. Ik baal behoorlijk maar ben er de volgende keer bij (hoop ik).

Hoi Mark, niet ideaal betekend bij mij juist dat je wel komt! Er zijn genoeg vrouwen aanwezig die Vast willen helpen om de fles te geven! De 2 jongens van mij komen ook (4 en 2 jaar) mijn jongste niet maarde is 8 weken en mijn vrouw geeft er zo i zo geen moer om!

En anders zijn er toch altijd opa's en oma's om de jongste te droppen! Heb jij ook iets meer rust:biggrin: