Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hoi Mark, niet ideaal betekend bij mij juist dat je wel komt! Er zijn genoeg vrouwen aanwezig die Vast willen helpen om de fles te geven! De 2 jongens van mij komen ook (4 en 2 jaar) mijn jongste niet maarde is 8 weken en mijn vrouw geeft er zo i zo geen moer om!

En anders zijn er toch altijd opa's en oma's om de jongste te droppen! Heb jij ook iets meer rust:biggrin:
Mark en ik zijn collega's. Ik zie het probleem ook niet en zal hem ook nog wel even bewerken. Ik denk juist dat we kinderen nodig hebben om die rear facing seats even goed uit te testen (euhhh...van de aanwezige Model S-en, heeft iemand die?). Dus Mark, al kom je een uurtje, het ergste dat er kan gebeuren is dat het toch niet zo makkelijk ging. Nou, big deal. In alle andere gevallen ben je blij dat je er was.
 
Niet dus ... ik heb ervaringen gelezen van mensen die bij de auto stonden met "de sleutel"... waarna een ander zo met de auto kon wegrijden. je krijgt wel een melding op het scherm en opnieuw wegrijden na stilstand is er niet bij... staat geloof ik ook iets over in dit forum (even zoeken in de 7000+ berichten..)
Maar wat betreft de kinderen is het wel een punt natuurlijk..
Hmmm ik heb alleen gelezen dat als de auto al 'gestart' was en je wegloopt (en dan krijg je idd die meldingen), zijn meerdere reports van, maar niet van in de buurt van de Auto zijn, dat zou een issue zijn idd...
 
En dat terwijl ik Alloygators heb liggen.. Beetje laat, maar die ga ik meteen laten installeren.
Alloygators. Damn, dat is een beetje zoals rookmelders kopen. Niet installeren en dan brand je kot af. Ach ja. It happens to the best of us ;-)
Ik ga ook voor de 19" Cyclone velgen en dankzij jouw post nu nog meer dan ooit overtuigd. Thanks!
PS: zit er geen vervangwagen in je Tesla/Centraal Beheer verzekering?
 
Ah gevonden, de cyclones draaien rechts ook de goede kant op :smile:
Zullen niet goedkoop zijn (tov de standaard 19" $2.500,- meerprijs)
Cyclones.png


--- edit ---
mmm, in de design studio draaien de 21" rechts nu ook de goede kant op.
Zouden ze zijn aangepast, of klopt de design studio niet. Dan kan je ook twijfelen over de cyclonens.
 
Last edited:
Weet iemand hier hou je het best aan de Alloygators kan komen?

Er is een site in de UK en er schijnt ook nog ergens een kortingscode (?) te zijn.

Ik hoor het graag, 13 september mijn auto en wil niet zo'n zelfde verhaal meemaken.

Bvd