Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Fuzzy, kan zijn dat er niet werd opgenomen, t was idioot druk in de showroom, Kim en haar collega hebben iet eens gelunched vandaag. Heb zelfs ff op de winkel gepast omdat er teveel gereden moest worden :)

Twijfel nogsteeds over sport onderstel of niet. Heb heel kort stukje in een s zonder gereden. Wegligging is meer dan strak genoeg, echter uitaccelereren van een bocht doet ie wel stapje opzij. Zou met sport onderstel niet zijn.... Maar wordt ie dan weer niet te hard voor dagelijks zakelijk gebruik???

Wat betreft het laden ook apart, ze geven een foldertje mee en raden af om zon speciale paal cq oplading te laten plaatsen. De logica zit in de auto, gewoon stopcontacten erop met metertje en slotje.... Klinkt wat simplistisch, hoe lossen jullie dit op?

Config is bijna compleet. Donkerblauw, full options behalve sportonderstel (voor nu) en zonder aanvullend alarm, beige interieur, zwarte piano inzet... Binnen twee weken doorgeven of het echt zonder sportonderstel moet. Iemand al winterbanden besteld? En zo ja, via tesla?
Ik zou even in dit topic kijken: Belgium and the Netherlands: Charging infrastructure

Op de laatste pagina's wordt nog besproken over hoe en wat met een laadstation.

Ik ben even de draad kwijt. Het door ons zo teerbeminde The New Motion zegt op hun website dat de Model S geschikt is voor hun snelladers, zie hier: Snelladen voor elektrische autos
Hier een kaart met snelladers: Snellaadpunten Nederland en België - Google Maps

Het betreft DC 44Kwh of DC 50Kwh laders. Dat riekt naar CHAdeMO en dan is de MS niet compatible. Iemand enig idee?
De S kan wel aan de 43kW AC, alleen laad hij daar met 22kW.

CHAdeMO kan alleen als Tesla toch die adapter nog uit brengt, misschien dat ze daar al vanuit gaan.
 
Zou iemand kunnen proberen om met een account van spottify op de telefoon een blauwe tand verbinding te maken met de tesla...?

Ik ben heel erg benieuwd of dat je via het scherm muziek kunt opzoeken en een foto ziet van de artiest.

alvast bedankt !
 
Ik ben me aan het opsmukken voor de "DISCO PARTY" vanavond ter gelegenheid van mijn 50ste Verjaardag (toch nog hopen op iets van Tesla)
ben eens benieuwd hoeveel er origineel gaan doen, en me een rood autotje geven met een "T" op geplakt:wink:

IMGP0006.JPG
IMGP0005.JPG
 
Zou iemand kunnen proberen om met een account van spottify op de telefoon een blauwe tand verbinding te maken met de tesla...?

Ik ben heel erg benieuwd of dat je via het scherm muziek kunt opzoeken en een foto ziet van de artiest.

alvast bedankt !
Heb het getest in Eindhoven een tijd terug, werkt prima.

Je playlist krijg je niet te zien, maar wel de artiest en cover art.

Dat was met een iPhone 4S met iOS 6.
 
Heb het getest in Eindhoven een tijd terug, werkt prima.

Je playlist krijg je niet te zien, maar wel de artiest en cover art.

Dat was met een iPhone 4S met iOS 6.


Klopt, ook met windows Phone. Plus, je kunt vanaf het stuur scrollen door je playlist. en je kunt hem in een van de twee USB uitgangen in de middenconsole steken om op te laden.... Een app,op de auto zou ideaal zijn maar is hiermee niet echt nodig...
 
Last edited:
Dank voor de "echte" foto's.
Ik wilde dat ik ze eerder had gezien, hoewel ik toch wel blij ben met mijn keuze.
Een van de redenen om te upgraden naar performance was de carbon afwerking. Nu zie ik dat de andere opties zoals lacewood ook erg fraai zijn.
Ik heb voor de spoiler op mijn zilvergrijze MS gekozen. Op de witte MS staat het fraai, dus het zal op de mijne ook niet misstaan. En de matte look van de nieuwe spoiler vind ik echt gaaf.