You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jetje;436778de rest zou slagroom moeten zijn :) maar ik weet nog niet of ik daarvoor medewerking krijg als ik meer weet horen jullie het (misschien of het blijft een verrassing) [COLOR=#FF0000 said:[/COLOR]
Vergeet niet dat deze routes het uitgangspunt vormen, maar dat je natuurlijk prima van oost naar west (of andersom) kunt reizen met gebruik van de superchargers langs deze routes. Vandaar dat er in Frankrijk waarschijnlijk twee routes zijn opgenomen. Ik neem aan dat de opladers bij voorkeur worden aangelegd in de buurt van kruispunten van snelwegen, zodat ook de 'horizontale' routes van de opladers kunnen profiteren.Ik moet zeggen dat als ik naar de "Winter 2014" situatie kijk, ze zich bij Tesla wel zwaar op internationale routes richten. Terwijl 95% van de tijd Europeanen toch vooral tussen de steden binnen het eigen land rijden.
Neem Frankrijk nou. Vanuit Nederland is het best mooi geregeld dat je kan kiezen voor de "oostelijke" of "westelijke" route naar het zuiden, waarmee een flink stuk van het land vanuit ons gezien te bereiken is (gelukkig hoeven we de Peripherique niet meer te nemen, met de Tesla ;-D). Maar een Fransman die in het midden of zuidelijker woont kan met zijn Tesla niet van oost naar west rijden (Lyon - Bordeaux bijvoorbeeld).
Wij hebben maar mazzel met ons piepkleine landje
Ik moet zeggen dat als ik naar de "Winter 2014" situatie kijk, ze zich bij Tesla wel zwaar op internationale routes richten. Terwijl 95% van de tijd Europeanen toch vooral tussen de steden binnen het eigen land rijden.
@Mark de Raaij, zie je wel, geen enkele belemmering meer om te komen, dit wordt de middag van hun leven voor je kids. Alleen even op die kleinste letten zodat die niet over de alcantara stukken spuugt, verder kunnen we alles met een doekje afnemen. We rekenen op je!net even de laatste hand gelegd aan wat zaken voor 21 sept, drankjes en hapjes is geregeld, chips en films voor de kids ook afgevinkt, oppas voor de kinderen ter plaatsen, afgevinkt
IVM de superchargers en de afstanden er tussen:
in Noorwegen staan er nu dus reeds 6 op 3 routes richting Oslo; de afstand tussen die charger op 1 route bedraagt nu tussen de 150 a 180 km.
Ik schat dat op de route Amsterdam-München minstens een 4 tal stations komen te staan. waarvan reeds 1 in Frankfurt, volgens het persbericht("including one on-site at IAA")
Ik neem aan dat er rond het IAA een ruime parking is, en de IAA (of Frankfurt Messe) ligt naast de 648 snelweg.Een Supercharger on-site bij de IAA? Dat mag ik niet hopen. Als je op doorreis bent door Duitsland wil je niet de binnenstad van Frankfurt in om op te laden! Dan wil je zo snel mogelijk verder naar de eindbestemming (die vrijwel nooit Frankfurt zal zijn) en dan is een locatie langs de snelweg veel logischer. Of zouden ze niet letterlijk 'on-site' bedoelen?
Hij is fantastisch! Later meer
Ik neem aan dat er rond het IAA een ruime parking is, en de IAA (of Frankfurt Messe) ligt naast de 648 snelweg.
Het artikel heeft het ook over een CCS adapter. Dat is de eerste keer dat ik daar over hoor.Er komt een chademo adapter als Tesla in Japan gaat leveren:
Twitter / InsideEVs: Tesla Confirms Model S CHAdeMO ...
Zeggen ze...
Hij is fantastisch! Later meer
Je hebt gelijk. Het ligt weliswaar midden in de stad, maar vanaf de snelweg is het maar een paar kilometer rijden.