ebullio
Well-Known Member
Wat me opvalt is dat ik al 2 Performance S-en (Fuzzy en Rsvarthur) bij de RDW geregistreerd zie staan met een vermogen van 266kW (362PK)
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat is apart, want ik heb een andere Model S met 68kW geregistreerd zien staan.Wat me opvalt is dat ik al 2 Performance S-en (Fuzzy en Rsvarthur) bij de RDW geregistreerd zie staan met een vermogen van 266kW (362PK)
Ik heb die info van het appje iKenteken, op de site van de RDW staat:Dat is apart, want ik heb een andere Model S met 68kW geregistreerd zien staan.
De Roadster staat bijv met 40kW op kenteken.
Heb zelf 2.5 betaalt, snel terugverdiend met bijtelling 0%...
Van het springende kontje had ik ook last op een van de ( wat langere) testritten zeker bij volle regen maar je zult het ook deze ochtend met vochtig weer nog geregeld hebben!
Veel plezier en geniet geniet en geniet!
Noldendraaier, even reactie op Google sheet
Openbaarvervoer naar Waalwijk!
Stap 1: trein naar Denbosch
Stap 2 bus naar Waalwijk zodra je instapt even bellen of posten op het forum
stap 3 : Uitstappen op vredesplein in waalwijken!
Stap 4 : 1 van ons komt je wel ophalen met een Tesla
stap 5 :brengen we je wel optijd naar Tilburg! Dit is een leuk ritje met een model s dus zal er geen bezwaar zijn!
Zoals je leest alle problemen opgelost in 1 minuut
Je bent een wereldgozer, oprecht!
Ik volg de ontwikkelingen voor de Launch party - een geweldig initiatief en mooie saamhorigheid - op de voet en vond het tijd wat van mij te laten horen op het moment dat het opportuun is vandaar de 'misschien' variant ingevuld. De kans is groot dat je ons zaterdag 21 september ziet en we deelgenoot zijn van dit mooie feestje. Ik zal tijdig de status op de Google sheet updaten als ik zekerheid kan geven en je anders ook nog even PM-en.
Vét!
Van harte!
Sluit niet uit dat ik mezelf een keer uitnodig als ik in de buurt ben;-)
Het springende kontje is geen ontwerpfout maar een bewuste keuze bij de afstelling van de MSP en de MSP+ modellen. Ze hebben die versie echt wat meer als sportauto willen neerzetten en daarom besloten de veiligheidssystemen (tractiecontrole, ESC, ABS etc.) wat later te laten ingrijpen (geloof dat ik dat in het Discovery programma 'MegaFactories' had gezien). Je krijgt wat extra speelruimte dus. Vraagt wel iets meer van de capaciteiten van de chauffeur in kwestie.
Als dat zo doorgaat krijg ik 8-TSL-88 :biggrin:Helemaal niet belangrijk, maar wel opmerkelijk is dat we in één keer van kentekens met de K (zie auto's die in augustus werden afgeleverd) naar kentekens met de S zijn gegaan. Wat is er gebeurd met de L, N, P en R?
Dat is nog eens groot nieuws! Mobiele superchargers!!!De Supercharger op de IAA in Frankfurt is slechts tijdelijk, deze wordt verwijdert als de IAA in Frankfurt voorbij is. Het is dus niet een permanente Supercharger locatie op de route van Amsterdam naar Munchen. Over het totaal aantal te realiseren Superchargers op de route van Amsterdam naar Munchen wordt helaas nog geen uitspraak gedaan.
De Supercharger op de IAA in Frankfurt is slechts tijdelijk, deze wordt verwijdert als de IAA in Frankfurt voorbij is. Het is dus niet een permanente Supercharger locatie op de route van Amsterdam naar Munchen. Over het totaal aantal te realiseren Superchargers op de route van Amsterdam naar Munchen wordt helaas nog geen uitspraak gedaan.
Als je nog beter kijkt zie je de toevoer kabels ook rechts.Dat is inderdaad zo. In een tweet van Tesla Motors Europe zit de link naar een foto :
Als je heel erg goed kijkt zie je dat er op de korte kant gaten in zitten waar je een heftruck kunt onder schuiven. Die kunnen ze dus blijkbaar overal neerzetten !
Ik zie hem!BTW: Zoë gespot :tongue:
Als je heel erg goed kijkt zie je dat er op de korte kant gaten in zitten waar je een heftruck kunt onder schuiven. Die kunnen ze dus blijkbaar overal neerzetten !
Vraagt wel iets meer van de capaciteiten van de chauffeur in kwestie.
Helemaal niet belangrijk, maar wel opmerkelijk is dat we in één keer van kentekens met de K (zie auto's die in augustus werden afgeleverd) naar kentekens met de S zijn gegaan. Wat is er gebeurd met de L, N, P en R?