Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
De 21e

Zoals beloofd wat info dat tot dusver bekend

1 het goede doel ( foto van PDF ben thuis alles op de Ipad aan het doen en das lastig)

image.jpg


De kosten voor het feestje zijn tot nu toe zo laag mogelijk gehouden! Deze worden in zijn geheel gedragen door wiebe,mij en ik denk ook wel een beetje peter zodat er meer naar het bovenstaande rekening nummer gaat!
Ik zet een box neer waar een ieder naar eigen inzicht iets of niets in kan doen! Ik zal vervolgens alles onder naam van Tesla motors club storten!

Er zijn ter plaatsen mannekes 2 kabels te koop tegen scherpe prijzen tevens gaat ook daar een deltje van naar noah! Je kunt ze nadien afreken met luckyluck dus je hoeft hiervoor geen contant geld mee te nemen! Tevens zijn ze nog even na de party tegen de dan geldende condities te verkrijgen maar dat is aan lucky niet aan mij



Tesla stuurt wat kleinigheidjes op ben benieuwd wat dit is ( ik hoop 1,86 donker haar en een dikke portemonnee met een bordje elon er op maar ik denk dat de beste man niet eens van ons feestje af weet)

Het belangrijkste is gezelligheid, fun en even proeven van hetgeen iedereen nog te wachten staat! Er is drank dus zorg dat er iemand naar huis kan rijden:biggrin:

Even invullen of aanpassen aub!!!

Google Docs - Online documents, spreadsheets, presentations, surveys, file storage and more
 
Last edited:
Complimenten voor de nette voorbereiding van de bijeenkomst, heel netjes.

Mijn aflevering staat gepland op zaterdag de 21ste om 10 uur. Als de levering niet nogmaals wordt uitgesteld komt ik even langs met een verse rode Sig.
 
De 21e

Zoals beloofd wat info dat tot dusver bekend

1 het goede doel ( foto van PDF ben thuis alles op de Ipad aan het doen en das lastig)



De kosten voor het feestje zijn tot nu toe zo laag mogelijk gehouden! Deze worden in zijn geheel gedragen door wiebe,mij en ik denk ook wel een beetje peter zodat er meer naar het bovenstaande rekening nummer gaat!

Wie A zegt moet ook B zeggen: tuurlijk doe ik mee. Zoals het er nu uitziet geen wedstrijd zaterdag!
Moet ik de Fiat nog gaan wassen ook.....
 
Wie A zegt moet ook B zeggen: tuurlijk doe ik mee. Zoals het er nu uitziet geen wedstrijd zaterdag!
Moet ik de Fiat nog gaan wassen ook.....

Ongelofelijk. Wat begon als een idee voor een klein feestje met een paar nootjes en een paar Tesla freaks lijkt nu uit te lopen op een party met 100 mensen! En niet eens een Project-Xfrank gedaan op Facebook. Wordt leuk met iedereen, ik verheug me. En het goede nieuws: het weer klaart op, beginnend vanaf vrijdag.

Tot zaterdag allemaal, het wordt een dag vol spanning!
 
Hoi, lees al mee sinds maart na de proefrit in Eindhoven.
Ik heb de auto via Athlon besteld (fin.lease, 85, blue, tan, obeche matte, pan roof, sound, parking, twin chargers).
Afgelopen weekend mijn Q5 verkocht en nu in afwachting van het moois dat gaat komen. Gelukkig maakt dit forum (en het TM forum) het wachten dragelijk.
Wilde nog wat toevoegen aan de Athlon discussie, heb gisteren gehoord dat Tesla de koppeling tussen de RN nummers en de VIN nummers van de 'General Production' bestellingen niet heeft gekoppeld (volgens Athlon).
Schijnt dat ze van 15 auto's al weten wanneer ze geleverd worden (begin oktober), Athlon weet echter nog niet wie de gelukkigen zijn. :eek:
Ik ben een beetje laat maar ik kom graag even langs de 22e (zal sheet updaten).
 
Hoi, lees al mee sinds maart na de proefrit in Eindhoven.
Ik heb de auto via Athlon besteld (fin.lease, 85, blue, tan, obeche matte, pan roof, sound, parking, twin chargers).
Afgelopen weekend mijn Q5 verkocht en nu in afwachting van het moois dat gaat komen. Gelukkig maakt dit forum (en het TM forum) het wachten dragelijk.
Wilde nog wat toevoegen aan de Athlon discussie, heb gisteren gehoord dat Tesla de koppeling tussen de RN nummers en de VIN nummers van de 'General Production' bestellingen niet heeft gekoppeld (volgens Athlon).
Schijnt dat ze van 15 auto's al weten wanneer ze geleverd worden (begin oktober), Athlon weet echter nog niet wie de gelukkigen zijn. :eek:
Ik ben een beetje laat maar ik kom graag even langs de 22e (zal sheet updaten).
Welkom op het forum Ruben!
Kom je de 22ste jet helpen met opruimen? :tongue:
 

Op dit filmpje is het geluid van de Model S nog veel spectaculairder, zelfs angstaanjagend. Ik laat het vaak zien aan geïnteresseerden. Het is wel zo dat de auto maar een deel van dat geluid produceert, de rollerbank zelf draagt er ook aan bij. Maar het blijft indrukwekkend, met name vanaf seconde 0:08. Krijg er nog steeds kippenvel van. En wat is die kleur mooi hè...

 
Last edited by a moderator:
Ik ben toch wel enthousiast over die 4% bijtelling. Dat heeft voor de forumleden (hopelijk) geen invloed, maar wel op de nieuwe verkopen. En hoewel het leuk is om een exclusieve wagen te rijden, is het ook wel handig dat Tesla voldoende auto's verkoopt in Nederland, zodat de servicepunten bestaansrecht hebben, er eerder reden is om superchargers te plaatsen enzovoort. Overigens vervallen op termijn dus ook de VAMIL en KIA voor EV's, dus willekeurige afschrijving en een aftrekpost van 15.470 verdwijnen. De 36% MIA lijkt te blijven. De echt goudgerande voordelen zijn er wel vanaf, maar het blijft denk ik nog wel aantrekkelijk. Ik vind de nieuwe regeling als belastingbetaler eigenlijk wel evenwichtig. Zeker in de ZZP-situatie zijn de voordelen nu wel erg groot...
 
@rutger
Ben het met je overwegingen eens, echter heb jij een idee wanneer die regelingen vervallen? Als mijn P85 bevalt overweeg ik er nog 1 te kopen en dan huur ik wel een auto in de vakanties.
Oftewel de regelingen zijn overdreven maar ik maak ik er graag nog een keer gebruik van