Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal. Leuk om alles te lezen op dit forum. Jammer dat ik zo laat inschakel.
Ik ben Arnoud uit Lelystad en heb een zwarte performance besteld met zwart interieur, glazen dak, 21 inch, tech/sound package, parkeersensoren etc.
Helaas via Athlon een financial lease afgesloten i.v.m. levergarantie. Achteraf was dat niet nodig geweest en heb je er alleen maar last van.
Geen inlogaccount, geen VIN etc en dus geen idee wanneer hij geleverd wordt dus ook helaas.
Ben niet de enige zo te lezen...
 
Vandaag nog even langs Tesla gereden. Ze waren nog steeds aan het werk (auto's inladen) op zondag tegen 18.00 uur!
Het leek trouwens wel of Jetje al was langsgeweest: bij de meeste auto's buiten was het laadklepje open. Er stonden zo'n 40-50 auto's buiten schat ik:

Weet iemand wat zo'n code betekent? P18013
Misschien stond de mijne er wel! Ik zie parel moer witte en die ga ik donderdag ophalen.

Nog 4 nachtjes. Het is echt zwaar nu.
 
Vandaag nog even langs Tesla gereden. Ze waren nog steeds aan het werk (auto's inladen) op zondag tegen 18.00 uur!
Het leek trouwens wel of Jetje al was langsgeweest: bij de meeste auto's buiten was het laadklepje open. Er stonden zo'n 40-50 auto's buiten schat ik:


Daaronder deze bruine (85 non perf 19" non-pano, geen parkeersensoren)
5ede6ege.jpg

urubumy7.jpg
Zei je nou non-pano? Want het lijkt erg op een pano dak. En zo ja dan is dit _precies_ mijn config, maar dan zonder de PDC.. En dan weet ik echt niet of ik hem morgen ga accepteren..
 
Hallo allemaal. Leuk om alles te lezen op dit forum. Jammer dat ik zo laat inschakel.
Ik ben Arnoud uit Lelystad en heb een zwarte performance besteld met zwart interieur, glazen dak, 21 inch, tech/sound package, parkeersensoren etc.
Helaas via Athlon een financial lease afgesloten i.v.m. levergarantie. Achteraf was dat niet nodig geweest en heb je er alleen maar last van.
Geen inlogaccount, geen VIN etc en dus geen idee wanneer hij geleverd wordt dus ook helaas.
Ben niet de enige zo te lezen...

Welkom Arnoud ;-)
 
Wat ontzettend jammer dat het wachten op de uiteindelijke levering voor sommige hier met zoveel onzekerheid samen gaat.
Wel geen spoiler/PDC, kan natuurlijk allemaal gebeuren maar is er werkelijk niemand bij Tesla die zich verantwoordelijk voelt om
" kleine" problemen snel op te lossen of in ieder geval duidelijkheid te scheppen.

Zelf heb ik nu 2 dagen mijn auto en het klopt helemaal.....als je de auto hebt ben je alles vergeten en geniet je alleen nog maar van deze heerlijk auto. Maar het is zoooo jammer en zooo onnodig.

Tesla, zet iemand op de afdeling communicatie aan het werk die zich bezig houdt met klanttevredenheid!
 
Tja met een andere kleur zou ik daar misschien nog hoop op hebben. Maar volgens mij heeft Athlon het volledig verkl@@t met die PDC bestellingen, zoals Wiebe ook al constateerde.

Ik ga er een paar whiskies in gieten en proberen te slapen.
Ter geruststelling: als jij hem morgen gaat halen
- staat hij echt nu binnen. Hij moet wel schoon zijn bij aflevering dus die staat de nacht ervoor niet buiten;
- deze had nog witter markeerstift op de achterrruit. Lijkt me dat ze dat zo vlak voor aflevering wel verwijderd zouden hebben;
- nog geen kentekenplaat. Ook een teken dat deze pas later wordt geleverd.

Gewoon rustig slapen en vertrouwen hebben dus ;)

- - - Updated - - -

Die code P18013 op die blauwe is vast VIN (Production). Staat niet in de EU delivery lijst (ik kan dus niet controleren of ze bij deze een fout met PDC hebben gemaakt).
 
Vandaag nog even langs Tesla gereden. Ze waren nog steeds aan het werk (auto's inladen) op zondag tegen 18.00 uur!
Het leek trouwens wel of Jetje al was langsgeweest: bij de meeste auto's buiten was het laadklepje open. Er stonden zo'n 40-50 auto's buiten schat ik:


Daaronder deze bruine (85 non perf 19" non-pano, geen parkeersensoren)

urubumy7.jpg


En deze met bijzondere opmerking erop:

En tenslotte helemaal in de hoek de mooiste. Exact zoals ik heb besteld, maar zonder parkeersensoren.
Nonp85, blauw, 19", obeche matte, tan leer.
8ehyra4e.jpg
Thanks voor de bruine Maurice! Bijna de mijne, maar ik heb zwart interieur (2 boys, modder, niet schoon te houden). Blauw is mijn nummer twee. Ook bijzonder fraai! En die 19" ers doen het er goed op.
 
Ter geruststelling: als jij hem morgen gaat halen
- staat hij echt nu binnen. Hij moet wel schoon zijn bij aflevering dus die staat de nacht ervoor niet buiten;
- deze had nog witter markeerstift op de achterrruit. Lijkt me dat ze dat zo vlak voor aflevering wel verwijderd zouden hebben;
- nog geen kentekenplaat. Ook een teken dat deze pas later wordt geleverd.

Gewoon rustig slapen en vertrouwen hebben dus ;)

- - - Updated - - -

Die code P18013 op die blauwe is vast VIN (Production). Staat niet in de EU delivery lijst (ik kan dus niet controleren of ze bij deze een fout met PDC hebben gemaakt).
Thanks! Dat kon ik even goed gebruiken. Niet normaal hoe een jaar lang anticipatie echt op een soort "psychose" uitloopt. Ik blijf maar tegen mezelf zeggen "Kom op, het is maar een auto!" maar het is aan dovemansoren bestemd :)

Ik ben er nog steeds niet gerust op, maar gooi het maar weer op "50/50 kans", hou het bij één whisky, en ga slapen. Jullie horen het morgen :)
 
OK.

Heb de laatste 10+ pagina's +PM doorgespit, voor mensen die gisteren de Open Chargeport hebben gemist.
Dit is de lijst tot nu toe:

Open Chargeport 2e batch

Jeroens
LuckyLuke
gelden
HWS
Dww
Edi99
fmda
JanMW
duBois
Z1970
Gerardf
Billy
RCH1708
tuvow
Martijn S
Wallien
Xfrank
SIG116
fauktsang
Rhoon-NL

Ik heb toch maar besloten er iets voor te vragen, Eur 10,- per stuk, max 1 per persoon, inclusief verzenden.
Dit omdat ik ze handmatig moet solderen, ze komen niet kant en klaar geassembleerd uit een fabriek.

Het is ook niet bedoeld als een kant en klaar produkt, zie het meer als ruwe beta versie, die snel in elkaar geknutseld is.

Ik denk er wel over, om op basis van de chip die Tesla zelf gebruikt in zijn laadkabel, een meer professionelere versie te maken.
Die kan dan eventueel wel in grotere aantallen geproduceerd worden.
Hallo Fuzzy,

Graag zou ik er ook een willen kopen.
 
Alles klaar om morgen m'n Sig Red op te halen.... 2-SGK-54
Alle vragen, paperassen, app, verzekering, etc, dan met de trein naar Tilburg. Precies 1 jaar en 3 maanden na bestelling, valt best mee :rolleyes:

Jammer dat Cohere afspraak niet is nagekomen voor laadpaal plaatsen afgelopen week, maar weekje valt te overbruggen met thuis en div laadpassen.

Daniël, een echte rally zie ik niet zo zitten, wel leuke toertocht met oodrachtjes etc.. Heb eens 2 dagen meegereden met Tulpenrally, was echt misselijk van navigeren, kortom weinig fun en voor mij en misschien te profi.
Doe wel mee tzt, want begrijp al dat het leuke combi gaat worden !. Zet me maar op de lijst.

Utrechtse Heuvelrug is zeker aanrader voor start/tour/finish ! Wat mij betreft hoeft er niet perse goed doel aan gehangen worden, mag wel.

Gisteren na afloop party nog fff gekeken in Driebergen : Droomrit voor het leven Droomrit voor het Leven. Fantastisch initiatief met idd droomauto's.

Morgenavond meer...

Mis eigenlijk een Tesla Club Nederland...
 
Hoi Arnoud, Leuk om te lezen dat je een Tesla besteld hebt. Ik wil er morgen ook een bestellen. Ben ook bij Athlon aan het kijken vanwege de lever garantie dus ben benieuwd waarom het niet nodig zou zijn geweest bij je en waarom je er alleen maar last van hebt gehad?

Gr. Erwin