Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb de update net aan gezet, hoef voorlopig niet weg.

ImageUploadedByTapatalk1389084357.350783.jpg
 
Rouwette autobanden hebben mijn lief van nieuwe winterbanden voorzien en een plaatje op Facebook gezet. Kom het niet laten te reageren lol

Rouwette Autobanden Klimmen-Kerkrades Photos

Nice, vooral die reacties op facebook ! LOL

Met het huidige weer.. Ik blijf nog wel even bij mijn All Weather banden.... Veel te warm voor winterrubber op dit moment...

- - - Updated - - -

Heb de update net aan gezet, hoef voorlopig niet weg.

View attachment 40069

Als het hier de 8.4 update betreft (hoogst waarschijnlijk wel aangezien de updates eerst in US uitkomen) is er niet veel spannends aan.
Een extra veiligheid om het laadvermogen omlaag te gooien bij fluctuerende spanning... veel drama in US LOL
 
Ik heb een juridische vraag. Mijn vrouw heeft de BMW i3, sinds ruim n week. We hebben er een aantal ritten in gemaakt. De range is de helft of zelfs 3 keer minder dan hij aangeeft. Net nog 20km gereden, 50km range er af. Een ritje over de snelweg, Max 100, in de Eco Pro stand. Eergisteren een rit van 44 km, verlies aan range: 96km. Mijn vrouw wordt er gek van en wil nog maar 1 ding: er van af. Ok, ik weet dat we eerst eens moeten gaan praten daar, maar goed. Is het juridisch mogelijk om een product als een auto te ruilen omdat: hij niet doet wat geadverteerd wordt? Is dat dwaling? We hebben heel specifiek gevraagd naar de bruikbaarheid en de real world range. Of moeten we dit als een mankement behandelen? Iemand hier ervaring mee?

Is ruilen tegen 1-tje met een range extender een idee? Daar staan ze misschien positief tegenover......
 
"Niet zo duur" is relatief, denk ik. Drie jaar geleden dienden wij aan een advocaat bijna 300 EUR te betalen voor het opstellen en versturen van - zegge en schrijve - één enkele aangetekende brief...

De auto is zakelijk, dus dit zijn kosten in het bedrijf. Een paar honderd euro aan één of twee brieven uitgeven lijkt me slimmer dan zelf wat te gaan mailen. Het gaat wel om een auto van 30K waar je wel of niet 5 jaar in rijdt.
 
Ik heb een juridische vraag. Mijn vrouw heeft de BMW i3, sinds ruim n week. We hebben er een aantal ritten in gemaakt. De range is de helft of zelfs 3 keer minder dan hij aangeeft. Net nog 20km gereden, 50km range er af. Een ritje over de snelweg, Max 100, in de Eco Pro stand. Eergisteren een rit van 44 km, verlies aan range: 96km. Mijn vrouw wordt er gek van en wil nog maar 1 ding: er van af. Ok, ik weet dat we eerst eens moeten gaan praten daar, maar goed. Is het juridisch mogelijk om een product als een auto te ruilen omdat: hij niet doet wat geadverteerd wordt? Is dat dwaling? We hebben heel specifiek gevraagd naar de bruikbaarheid en de real world range. Of moeten we dit als een mankement behandelen? Iemand hier ervaring mee?
Met de Model S ben ik ook minimaal het dubbele aantal kilometers kwijt :smile:
 
Iemand enig idee wanneer we nl voice command krijgen inclusief artiest/ titel ?

Ik heb nog geen enkel voicecommando kunnen geven .. Heb zelfs mijn best gedaan om US accenten na te bootsen :)
Is geen probleem / issue, maar als ik voor iets langs Tilburg service moet neem ik het even mee in de lijst met punten. Is erg cool bij een 'demo' van de auto..

Werkt dat bij jullie wel ? Welk commando ?
 
Ik heb nog geen enkel voicecommando kunnen geven .. Heb zelfs mijn best gedaan om US accenten na te bootsen :)
Is geen probleem / issue, maar als ik voor iets langs Tilburg service moet neem ik het even mee in de lijst met punten. Is erg cool bij een 'demo' van de auto..

Werkt dat bij jullie wel ? Welk commando ?
Navigate to werkt bij mij wel. Maar vooral als je locaties opgeeft die in het Engels vergelijkbaar klinken. (geprobeerd met 'Navigate to Amsterdam Arena' op zin Engels uitgesproken).
'Play' lukte me niet.