Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
beste allemaal, aanstaande zondag (30 maart) wordt in Helmond op de Automotive Campus een Hot-OR-Not the next generation van Sioux gehouden: een techniekfestijn voor kinderen Techniek in automotive thema Automotive, met al 450 aanmeldingen!
Ik geef daar drie keer een kindercollege (met toga!) over slimme en schone auto's. Ik zet mijn Tesla voor de deur, ook onze TU/e zonnewagen Stella is er, en onze TU/e racewagen, en ook auto's van Fontys, MAC (MBO) etc. Het lijkt me erg leuk als er meer Tesla's kunnen staan, die allemaal bv een rondje met kinderen rijden. Stuur me effe een emailtje ([email protected]) als je dat leuk vindt. Als je kids hebt: meldt je aan via de website van Sioux, en kom ook!
 
Last edited:
De politie houdt sowieso duurdere auto's veel sneller aan, want misschien doe je wel iets fout en kunnen ze een 'jaloezieboete' geven. Randomly selecteddeed me trouwens denken aan deze :biggrin::

View attachment 45756

Ik zie er ongeveer zo uit ja :p (Kleurtje dan ;)) en ben verder 26, netjes gekleed. Politiebusje reed gewoon langs me en agent zat me gewoon aan te kijken, vervolgens reden ze achter mij en ik kreeg een stop teken.
 
Heel erg veel tesla's hier in tilburg
dyjahuge.jpg
 
beste allemaal, aanstaande zondag (30 maart) wordt in Helmond op de Automotive Campus een Hot-OR-Not the next generation van Sioux gehouden: een techniekfestijn voor kinderen Techniek in automotive thema Automotive, met al 450 aanmeldingen!
Ik geef daar drie keer een kindercollege (met toga!) over slimme en schone auto's. Ik zet mijn Tesla voor de deur, ook onze TU/e zonnewagen Stella is er, en onze TU/e racewagen, en ook auto's van Fontys, MAC (MBO) etc. Het lijkt me erg leuk als er meer Tesla's kunnen staan, die allemaal bv een rondje met kinderen rijden. Stuur me effe een emailtje ([email protected]) als je dat leuk vindt. Als je kids hebt: meldt je aan via de website van Sioux, en kom ook!
Hoi Maarten, lijkt me leuk. Neem ik ook mijn zoontje, een grote Tesla fan met veel Tesla kennis mee. Ik stuur je een mailtje.
 
beste allemaal, aanstaande zondag (30 maart) wordt in Helmond op de Automotive Campus een Hot-OR-Not the next generation van Sioux gehouden: een techniekfestijn voor kinderen Techniek in automotive thema Automotive, met al 450 aanmeldingen!
Ik geef daar drie keer een kindercollege (met toga!) over slimme en schone auto's. Ik zet mijn Tesla voor de deur, ook onze TU/e zonnewagen Stella is er, en onze TU/e racewagen, en ook auto's van Fontys, MAC (MBO) etc. Het lijkt me erg leuk als er meer Tesla's kunnen staan, die allemaal bv een rondje met kinderen rijden. Stuur me effe een emailtje ([email protected]) als je dat leuk vindt. Als je kids hebt: meldt je aan via de website van Sioux, en kom ook!


Hallo Maarten,

lijkt me niet alleen leuk, maar ook een interessante dag :) Ik stuur je een e-mail !


Gerard.
 
ik zelf ervaar geen nerveus gedrag trouwens, en het doorfluiten is een uitdrukking om de frequentieresponsie te bepalen (sinus in, sinus uit), dan maak je een bode diagram, oftewel een frequentiekarakteristiek, daarna kun je de regelaar heel goed instellen.

Maarten,

(onderwerp was PID regelaar van de cruise control...)

ik had de indruk destijds dat dit een fluitje van een cent was (we blijven maar bij dat fluiten...), maar dacht niet dat ik hierover nog iets gelezen heb.
Is dit ondertussen gebeurd ?
Zijn er al resultaten ?