Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Maareh, ziet je garage er nog steeds zo strak uit als toen?

eigenlijk wel, alleen komt er sleet op de rode sticker op de vloer. maar er is een strakke oprit naar de garage bij gekomen

- - - Updated - - -

gisteren stond ik tegenover een vitrine geparkeerd en merkte op dat, wanneer je de auto in achteruit zet, er dan vooraan aan de onderkant lichten gaan branden, als je hem terug in "Drive" zet, gaan ze uit. heb dit een paar keer herhaald omdat ik twijfelde of ik het goed gezien had.

eigenlijk snap ik het doel er niet van. Iemand een idee?
ik heb nog niet kunnen zien of mijn achteruitrijlichten wel branden en kan dus niet uitsluiten dat de kabelbundel achterstevoren is geplaatst:wink:
 
gisteren stond ik tegenover een vitrine geparkeerd en merkte op dat, wanneer je de auto in achteruit zet, er dan vooraan aan de onderkant lichten gaan branden, als je hem terug in "Drive" zet, gaan ze uit. heb dit een paar keer herhaald omdat ik twijfelde of ik het goed gezien had.

eigenlijk snap ik het doel er niet van. Iemand een idee?
ik heb nog niet kunnen zien of mijn achteruitrijlichten wel branden en kan dus niet uitsluiten dat de kabelbundel achterstevoren is geplaatst:wink:

Ja, bij mij ook. Achteruitverlichting werkt en bochtverlichting doet mee. Kan handig zijn als je achteruit langs obstakels rijdt vlak langs de auto.

Trouwens, zag update en hij is nu bezig. Zag wel.... 15 zijn.

Laat straks wel weten.
 
Last edited:
Ja, bij mij ook. Achteruitverlichting werkt en bochtverlichting doet mee. Kan handig zijn als je achteruit langs obstakels rijd vlak langs de auto.

Trouwens, zag update en hij is nu bezig. Zag wel.... 15 zijn.

Laat straks wel weten.


Inderdaad .15 Zie geen nieuws bij de releasenotes dus zal wel bugs e.d. zijn. Over een uurtje richting Utrecht en dan zie ik wel of er iets anders is.
 
hmm, de nieuwe lane departure warning en speed warning vereisen blijkbaar een andere voorruit, camera bij binnenspiegel én een device onder de bumper:

Screen Shot 2014-09-23 at 4.45.58 PM.png

Pt7ET0I.png


zie Speed Assist and Lane Departure Warning - Page 18

Als dit al naderhand kan worden ingebouwd wordt het niet goedkoop vrees ik...
 
Nee dat vooralsnog niet, dus wat mij betreft nog geen ombouw waard.
Maar zodra er adaptive cruise control er in zit: gimmie that!
Dat zou met dezelfde hardware toch moeten kunnen. Ideaal om energie te besparen door achter een bus te hangen ;)
Maar dat hij verkeersborden herkent is toch wel erg handig. Met name in Duitsland, waar je als je eens een 100 bord mist ineens wel heel erg in overtreding bent...